Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#760074
Er zit weer een ienie mienie beetje vooruitgang in. Hij heeft net toch op balkon staan plassen en ligt nu lekker te suffen op de bank. Ik ga vanavond een beetje carnibest soep voor hem maken, kijken of ie dat wil. En anders is het ook niet zo erg, hij rust en hij drinkt, dat is nu het belangrijkst.
Sinds vanmorgen krijgt ie ook arnica en het lijkt wel of ie daar iets rustiger van wordt.
Dus ik ben voorzichtig optimistisch.
#760102
Dat hij niet meer spuugt is in ieder geval wel al heel wat. Wij hebben Amber toen de eerste dagen ook geholpen met eten en drinken. Ze vond die verwennerij ook wel leuk denk ik . De ondeugd wilde toen alleen nog maar gevoerd worden. Een Tia moet binnen een paar dagen verbeteren,en herstelt zich dan ook met weinig restverschijnselen.
Wij hebben Amber toen altijd naar buiten gedragen om te plassen. Voor het lopen in huis had ze altijd antislip-babysokjes aan want ze had weinig grip op de plavuizen. Dat heeft echt enorm geholpen. Ik hoop dat Donny snel opknapt,want dat kan zeker wel.
Veel sterkte ermee.En een knuffel voor Donny.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
#760185
Gelukkig dat het wat beter gaat. Zal langzaamaan wel opknappen denk ik.Het is morgen misschien al wel weer iets beter.
Ik hoop het voor jullie. Want ook na een TIA kan het leven nog leuk zijn voor Donny.
Wij houden duimpje.
Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
#760197
Donny heeft heel de middag in een diepe slaap gelegen en dat heeft hem geloof ik wel goed gedaan. Hij heeft net om een uur of 7 ook wat kipfilet op en voorlopig blijft dat er in zitten. Hij is nu wisselend aan het slapen en onrustig aan het hijgen, maar het zal nog wel een grote warboel zijn daar in dat koppie en hij ligt ook al sinds gisteren op de bank dus misschien dat ie dat ook een beetje zat begint te worden.
Vannacht blijf ik weer bij hem, hij op de ene bank en ik op de andere en morgen zien we wel weer verder.
#760377
Ach hemeltje, ik lees het nu pas. Wat erg :(. Is visolie misschien ook nog een supplement dat je hem kunt geven? Nu waarschijnlijk al te laat, maar je zou wat Rescue kunnen geven volgens mij. En Arnica of Traumeel, ook prima. Sterkte met je ventje. Ik hoop dat hij verder op gaat knappen. We duimen :-*!
#760395
We zijn de nacht goed en rustig doorgekomen.  ;)

Vanmorgen kwam meneer zelf van de bank af en liep naar de balkondeur om aan te geven dat ie moest plassen en eenmaal de deur open heeft ie geheel zelfstandig staan plassen. Dus dat is weer een stapje vooruit.  :)

Hij is er nog lang niet en hij heeft nog een lange weg te gaan, maar ja hij is wel een ouwetje dus duurt het allemaal ff wat langer. Het is inmiddels niet meer zo'n dood vogeltje als zaterdag en ik begin toch weer een beetje hoop te krijgen.

Drinken gaat goed, eten wilde hij vanmorgen niet.

Vanmiddag gaan we naar onze eigen DA en dan neem ik meteen een paar van die blikkies van dat astronautenspul mee. Is wel geheel tegen mijn principes, blik, maar ja in geval van nood stap ik maar ff van mijn principes af. Donny moet toch eten en dat is het enige wat ik bij hem naar binnen krijg. Want hij zit nu in zo'n cirkeltje: ik ben niet lekker dus ik eet niet, omdat ik niet eet ga ik me beroerder voelen, omdat ik me beroerd voel eet ik niet, enz enz enz en daar moet ie ff doorheen.

Arnica zijn we gisteren al mee begonnen, maar het is gewone arnica montana, dus ik ga straks maar toch maar traumeel of arnica complex halen. En als ik dan toch bij de drogist ben neem ik meteen vitamine b complex en okugest mee.

Visolie staat ook al klaar en daar beginnen we mee zodra ie weer wat gegeten heeft.  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door