Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kdecoene
#754599
Daydo heeft al enkele dagen in momenten (dus niet constant) een droge neus.
Nu is de neusrand veel droger en lijkt iets dikker, wat zou ik eraan kunnen smeren op die weer vochtig te krijgen. Ik denk niet dat een droge neus echt kwaad kan maar het is niet mooi om te zien.
Ik veronderstel al wat je eraan smeert evensnel afgelikt zal worden of zou ik iets anders kunnen doen?
Door Femke
#754841
kdecoene schreef: Daydo heeft al enkele dagen in momenten (dus niet constant) een droge neus.
Nu is de neusrand veel droger en lijkt iets dikker, wat zou ik eraan kunnen smeren op die weer vochtig te krijgen. Ik denk niet dat een droge neus echt kwaad kan maar het is niet mooi om te zien.
Ik veronderstel al wat je eraan smeert evensnel afgelikt zal worden of zou ik iets anders kunnen doen?
ik heb het ook wel gehad met Loebas, ik deed dan een capule Teunisbloemolie lekprikken en dat erop smeren. Het duurt meestal niet lang voordat het eraf is, maar inwendig werkt dat ook wel door.

Barfplaats wordt gesponsord door