Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#751418
Geen idee wat we nu weer hebben... vanmiddag tijdens de wandeling leek Bas wat minder goed te gaan lopen maar ik dacht dat het aan de warmte lag dus de kortste route genomen en zoveel mogelijk in de schaduw en zijn tempo aangehouden. Ook leek hij wat instabiel op zijn poten te staan.

Zojuist laat ik hem naar buiten voor een plas struikelt hij over de drempel en op het veld valt hij zomaar om  :o..... hij loopt een beetje alsof hij wat aangeschoten is en hij lijkt geen pijn te hebben.....

... iemand enig idee?
Laatst gewijzigd door Ivonne op vr 04 mei 2007, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#751426
Ow Bassie...wat nu weer?  :(

De enige ervaring die ik in deze trant heb, is menselijk: iemand met een verstoord evenwichtsorgaan, kennelijk door oorontsteking. Kan het zoiets zijn?

Arme Bas, houd hem inderdaad maar goed in de gaten...enneh: knufs maar weer.  :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#751439
hij ligt nu in zijn mand.... hij is heel rustig.

Ik kijk het wel aan hoe hij de komende uren en morgenochtend is en anders wordt het inderdaad maar weer een bezoekje aan de dierenarts.... raar hoor zulke dingen. Ik weet zeker dat hij zich deze keer niet verstapt heeft .... dat "zwalkerige" kwam zomaar opzetten.

pfffft..... never a dull moment hier in Huize "Alles is voor Bassie"
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#751451
nou... laten we maar hopen dat het niets ergs is dan maar. Oorontsteking kan ik me haast niet voorstellen of dit moet er een zijn die zo snel is gekomen dat ik het niet gemerkt heb maar normaal zie/ruik ik dat wel en iets met de hersenen? Asjeblieft niet...

Voor nu is het rustig hier; Bas ligt te slapen en ik zit er naar te kijken  ???

Ik denk dat morgenochten bepalend is voor wat ik moet gaan doen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#751455
Ivonne schreef: nou... laten we maar hopen dat het niets ergs is dan maar. Oorontsteking kan ik me haast niet voorstellen of dit moet er een zijn die zo snel is gekomen dat ik het niet gemerkt heb maar normaal zie/ruik ik dat wel en iets met de hersenen? Asjeblieft niet...

Voor nu is het rustig hier; Bas ligt te slapen en ik zit er naar te kijken  ???

Ik denk dat morgenochten bepalend is voor wat ik moet gaan doen.

Nee dat is zeker niet te hopen.Ik duim dat het iets onschuldigs is.Arme Bas
Gebruikersavatar
Door Nitus
#751467
Heb je hem soms kort geleden met een vlooienmiddel behandelt? Gitte krijgt van een pipet frontline ook een dronkemansgang. Het viel bij haar niet altijd op, maar na (zware) inspanning was het altijd heel duidelijk te zien.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#751470
Nitus schreef: Heb je hem soms kort geleden met een vlooienmiddel behandelt? Gitte krijgt van een pipet frontline ook een dronkemansgang. Het viel bij haar niet altijd op, maar na (zware) inspanning was het altijd heel duidelijk te zien.
ja, maar dat is twee weken geleden....
Gebruikersavatar
Door Nitus
#751471
Ivonne schreef: ja, maar dat is twee weken geleden....
Bij Gitte merkte ik het meestal na een paar dagen, nooit meteen.... Maar 2 weken later? Nee, dan lijkt het me sterk dat het aan de frontline ligt, dan had je al eerder wat moeten merken denk ik.

Verder heb ik geen ideeën, sorry.
Wat kun je je toch zorgen maken hè? Sterkte :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door