Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#751607
nee op dit moment nog eigenlijk geen idee; kan een hernia zijn, kunnen losse fragmentjes zijn, het kan een ontsteking zijn (hoewel hij geen verhoging heeft) het kan een tumor zijn...
Door pallas
#751611
Ivonne schreef: nee op dit moment nog eigenlijk geen idee; kan een hernia zijn, kunnen losse fragmentjes zijn, het kan een ontsteking zijn (hoewel hij geen verhoging heeft) het kan een tumor zijn...
Afwachten dus....
Was Bas er een beetje rustig onder?
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#751641
Bas is er rustig onder, kijkt goed uit zijn ogen en de wil is er wel maar het lijf doet niet mee.

Oh ja, het zou ook zijn prostaat nog kunnen zijn... die kon ze niet voelen terwijl dat normaal vrij makkelijk te doen moet zijn.
Laatst gewijzigd door Ivonne op di 01 mei 2007, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#751664
Pffffffff, Ivonne, je lijkt wel lamgeslagen, je berichtjes zijn zo nuchter :-\
Ik wens je heel veel sterkte met je zorgenkindje Bas en blijf zelf ook op de been hoor! :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#751685
Ine schreef: Pffffffff, Ivonne, je lijkt wel lamgeslagen, je berichtjes zijn zo nuchter :-\
Ik wens je heel veel sterkte met je zorgenkindje Bas en blijf zelf ook op de been hoor! :-* :-*
ik ben ook nog heel nuchter.... waarschijnlijk als ik straks meer weet niet meer maar voor nu nog wel. Hij is nu in goede handen en meer kan ik nu niet doen. Hij zit wel in mijn hoofd uiteraard (ben wel naar mijn werk gegaan maar om nou te zeggen dat ik heeel productief ben ....)
Door Femke
#751739
Ivonne schreef: ik ben ook nog heel nuchter.... waarschijnlijk als ik straks meer weet niet meer maar voor nu nog wel. Hij is nu in goede handen en meer kan ik nu niet doen. Hij zit wel in mijn hoofd uiteraard (ben wel naar mijn werk gegaan maar om nou te zeggen dat ik heeel productief ben ....)
Ivonne ik duim voor je  :-* :-* :-*
Door coby.p
#751813
jee yvonne

wat een zorgen weer om bas
er blijft jullie ook niets bespaard, he?
het is met recht een zorgenkind

ook hier gaan de duimen weer aan het werk

knuffel voor je beer, maar zeker ook voor jou

coby
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door