Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#753876
Hoi Yvonne. Hoe is het met Bas?Eet en drinkt hij wel gewoon? Vaak zie je daaraan in zo'n situatie of hij er nog zin in heeft.
Heeft hij die cortisonen niet net nodig voor een verder herstel? Sorry dat ik dat vraag. Maar een van mijn vorige labjes heeft ooit een herseninfarct gehad. Wij dachten toen ook dat het afgelopen was.
Maar met een lange kuur cortison is het toen vrijwel helemaal hersteld en ze heeft het toen nog twee jaar heel goed gedaan.
Misschien klets ik ook maar uit mijn nek, maar ik kan me nu zo goed voorstellen hoe je je voelt.
Wij hebben toen ook zo'n lange tijd tussen hemel en aarde geleefd.
Ik vind het zo goed dat hij nog een kans krijgt.
Misschien heb je hier wat aan:  www.animal-talk.info
Ik wens je alle sterkte van de wereld.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje
#754067
Ine schreef: Ivonne, ik weet dat jij van Bas houdt, je hebt altijd alles voor hem gedaan!
Het was niet lelijk bedoeld, maar soms, kun je ineens zo helemaal ergens in meegaan en sluit je je verstand uit. Daar was ik heel even bang voor.
Makkelijk van mij om te zeggen op zo'n afstand, maar het was goed bedoeld :-*
Ik wens voor Bas het allerbeste, maar voor jou ook.
Wil je hem een voorzichtige lieve knuffel geven!
En voor jou ook, want die heb je nu zo hard nodig! :-*
Sterkte en wijsheid! :-* :-*
:-* ik wéét dat je het niet lelijk bedoeld hebt maar dat je mij alleen maar hebt willen behoeden voor iets...  :-*

Tuurlijk heb ik opnieuw hoop gehad en ben op internet gaan zoeken naar mogelijkheden.... op een gegeven moment heb ik mezelf verboden dat nog langer te doen omdat al die "succesverhalen" niets met Bas te maken hebben en met alle mankementen die hij al heeft en met het feit dat geen enkele hond het formaat van Bas heeft.

Zoals de zaken er nu voor staan is het opnieuw vandaag duidelijk geworden dat Bas zo niet langer door mag.... hij heeft geen cortico's meer gehad en in de loop van de dag heb ik hem opnieuw achteruit zien gaan.
#754074
Wat zwaar en verwarrend allemaal voor je. Ik heb er meerdere zien binnen komen op de spoedkliniek die ook coritco's kregen ingespoten. Ook wel eens een tweede keer zoals Bas. Er hoort dan snel een goede verbetering te ontstaan (2x 24 uur) en als dat niet zo was...............

Hoop doet leven en bij levende wezens bestaat geen 0% en 100%.
Ik duim heel hard voor je Bas maar ik denk dat jij het antwoord al weet. Daarom  :-* :-* en nog veel meer!
#754076
Ivonne schreef: :-* ik wéét dat je het niet lelijk bedoeld hebt maar dat je mij alleen maar hebt willen behoeden voor iets...  :-*

Tuurlijk heb ik opnieuw hoop gehad en ben op internet gaan zoeken naar mogelijkheden.... op een gegeven moment heb ik mezelf verboden dat nog langer te doen omdat al die "succesverhalen" niets met Bas te maken hebben en met alle mankementen die hij al heeft en met het feit dat geen enkele hond het formaat van Bas heeft.

Zoals de zaken er nu voor staan is het opnieuw vandaag duidelijk geworden dat Bas zo niet langer door mag.... hij heeft geen cortico's meer gehad en in de loop van de dag heb ik hem opnieuw achteruit zien gaan.




Sterkte lieverd, ik leef heel erg met jullie mee! :-* :-*
#754117
Fido schreef: Wat zwaar en verwarrend allemaal voor je. Ik heb er meerdere zien binnen komen op de spoedkliniek die ook coritco's kregen ingespoten. Ook wel eens een tweede keer zoals Bas. Er hoort dan snel een goede verbetering te ontstaan (2x 24 uur) en als dat niet zo was...............

Hoop doet leven en bij levende wezens bestaat geen 0% en 100%.
Ik duim heel hard voor je Bas maar ik denk dat jij het antwoord al weet. Daarom  :-* :-* en nog veel meer!
Bas heeft er zelfs drie gehad... bij die derde had ik al twijfels maar omdat Bas zo'n enorme wil toonde wilde ik hem ook met een paardemiddel nog helpen.... vandaag heb ik daarom ook bewust een vierde injectie geweigerd en de reden van zijn opleving zijn de cortico's en zijn enorme wil geweest.

Morgen bel ik de DA en dan is het echt over.... ik wil ook dat dit morgen gebeurt en geen dag later meer.
#754123
Ivonne schreef: Bas heeft er zelfs drie gehad... bij die derde had ik al twijfels maar omdat Bas zo'n enorme wil toonde wilde ik hem ook met een paardemiddel nog helpen.... vandaag heb ik daarom ook bewust een vierde injectie geweigerd en de reden van zijn opleving zijn de cortico's en zijn enorme wil geweest.

Morgen bel ik de DA en dan is het echt over.... ik wil ook dat dit morgen gebeurt en geen dag later meer.
Och lieve Ivonne, ik ben net binnen en lees alle berichten over Bas van vandaag. Wat een emotional rollercoaster is het voor je...
Ik wens je alle sterkte van de wereld bij iedere stap die je zet voor Bas.

"Alles is voor Bassie.." is een waarheid als een koe.

Dikke knuffels voor jullie beiden! :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door