Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door cheeta
#751224
Cheeta is twee weken geleden loops geweest en nu hangt er af en toe een klein pussig uitziend druppeltje aan haar muts, ze is verder goed te pas, eet goed, is gewoon zich zelf.
Kan dit een begin zijn van baarmoederontsteking? en kan ik haar iets geven om het te voorkomen?
Graag tips!!!
Door Elise
#751260
Klinkt als vaginitis. Phoebe heeft dat ook weleens gehad. Nu geef ik haar tijdens de loopsheid echinacea voor extra weerstand en of het er aan ligt dat ze nu ouder is of aan de weerstand ligt, maar ze heeft het niet meer.
Maar als je het niet vertrouwd zou ik naar de DA gaan.
#751923
Dit middel UTERO, gebruik ik na iedere loopsheid.
Dit is om de baarmoeder schoon te maken.
Het zijn druppeltjes, die je geeft, vanaf de laatste dagen van de loopsheid, en in het begin komt het laatste vuil/bloed eruit.
Daarna merk je dat er niets meer uitkomt en is de baarmoeder weer schoon.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#751979
doubansluna schreef: PUUR Utero. Is homeopatisch.

Puur Utero.50ml.
Bevat o.a. Pulsatilla, Secale cornutum en Sabina.
Bij problemen rondom de loopsheid zoals een bloeding die te heftig is of te lang duurt. Bij problemen rond de bevalling zoals weeënzwakte, te lang navloeien of een lichte baarmoederonsteking.

o.a. verkrijgbaar bij www.plaza33.eu >>>dumuchi dierenproducten>>>gezondheid>>>homeopathie
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door