Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door PBGV54
#743367
Wratjes

Een aantal jaren geleden heb ik een aantal wratjes laten verwijderen door de DA maar er zijn er inmiddels weer een aantal bijgekomen.
Ligt dat aan de leeftijd??
Chablis wordt in mei 11 jaar.
Kan ik op een wratje zalf smeren?? Zo ja welke??
Bestaat er een goede werkzame zalf?? 
Chablis heeft nl vele kleine wratjes maar er zit nu een kleine (inmiddels rood)aan de binnenkant van zijn oor waar hij last van heeft.

Mocht U een tip voor mij hebben dan hou ik me graag aanbevolen en als U wil  kunt U  reageren op bovenstaande vragen.
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Door *Natasja*
#743387
Ik zou ieder wratje of bultje in ieder geval wel even aan de DA laten zien, je weet tenslotte maar nooit. Ik heb voor Beau vorig jaar wrattenolie van sur plus gebruikt (bij de drogist gekocht). Dit heeft als ingrediënten: Thujaolie, citroenolie, jeneverbesolie en rozemarijnolie. Twee maal daags de wrat ermee bestrijken, en na 3 weken was de wrat weg.
Door Lizzy
#744118
*Natasja* schreef: Ik zou ieder wratje of bultje in ieder geval wel even aan de DA laten zien, je weet tenslotte maar nooit. Ik heb voor Beau vorig jaar wrattenolie van sur plus gebruikt (bij de drogist gekocht). Dit heeft als ingrediënten: Thujaolie, citroenolie, jeneverbesolie en rozemarijnolie. Twee maal daags de wrat ermee bestrijken, en na 3 weken was de wrat weg.
Ja, daar heb ik ook goede ervaring mee. Maar ik ben het ook helemaal met Natasja eens dat je wratjes beter even na kunt laten kijken.
Door ***Bianca***
#744120
Het is idd wel een 'kwaal' die ouder wordende honden hebben.
Onze Jara van bijna 11 heeft al jaren een wrat aan haar achterhand.
We houden hem in de gaten (net als de DA) maar plotselinge veranderingen is altijd goed om naar te laten kijken natuurlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door