Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door macgirlie
#734441
Wat een naar bericht! Ik ga Reiki naar Luigi sturen....... Helaas is er een tijd van komen en gaan en dat gaan is altijd te vroeg als je zo veel van iemand houdt. Ik wens jullie met heel mijn hart heel veel sterkte toe. En geef Luigi een dikke welgemeende knuf van mij!
Door *Natasja*
#734449
Erna schreef: Yep en als ik heel eerlijk ben geloof ik niet in herstel.  :'( De pijnstiller is een snelwerkende en had allang iets moeten doen. Voor mijn gevoel zakt hij steeds verder weg. Morgenochtend bij het wakker worden zal de beslissing vallen vrees ik.
:'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Dian
#734458
Heel veel sterkte vanacht en ook voor morgen als je dan misschien voor de allermoeilijkste beslissing staat  :-* :-*
Door Anita*
#734461
Ik heb al een paar keer naar de foto gekeken die je hebt geplaatst, ik kan het nog steeds niet geloven dat het ineens zo snel kan gaan, :'( nogmaals veel sterkte en geef Luigi maar een zachte knuffel van ons. :-*
Door Erna
#734463
Hij is heel rustig onder alles. Zijn voetjes zijn inmiddels weer warm. Waarschijnlijk zijn er al een aantal mensen Reiki aan het sturen. Bedankt! Als het zijn laatste uren zijn moeten die zo comfortabel mogelijk zijn.

Knuffels worden om de paar minuten doorgegeven.  :-*
Door Truus
#734464
Erna schreef: Yep en als ik heel eerlijk ben geloof ik niet in herstel.  :'( De pijnstiller is een snelwerkende en had allang iets moeten doen. Voor mijn gevoel zakt hij steeds verder weg. Morgenochtend bij het wakker worden zal de beslissing vallen vrees ik.
Achgossie :'(, heel veel sterkte  :-*.
Een knuffel voor de zieke :-*
Door conleeuw
#734514
getsie Erna, wat naar nou, ik heb geen wijze woorden voor jou, geef L maar een knuf van mij, en voor jou  :bigarmhug: ik  hoop dat jij een beetje door de nacht heen kom, en wens jou  heel veel sterkte en wijsheid  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door