Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#734363
O gatver Erna, wat vreselijk! Een dag of 10 geleden zaten we nog grinnikend in een topic ("ben ik nou zo slecht") te bespreken dat Luigi zo'n taaie was en dat hij de respectabele leeftijd van 13,5 had behaald.... Wat een schril contrast met dit berichtje.... :'( Heel veel sterkte! Dikke knuf voor Luigi!

Rachel.
Laatst gewijzigd door Malamoods op do 29 mar 2007, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#734365
ik zou hem zo wel willen zoenen en over zijn bol aaien als ik die foto zie en hem vertellen dat hij zijn best moet doen om beter te worden.....  :-* :-* :'( :'( :'(

Sterkte!
Door Erna
#734368
Hij heeft wel gegeten..Pens, daar is ie gek op. Tegelijkertijd vind ik dat erg verontrustend want als hij heel veel pijn zou hebben of koortsig zou zijn had ie het wel laten staan.

Er zit verder nog geen beweging in. De pc staat naast de bank waar hij ligt zodat ik hem in de gaten kan houden maar veel meer dan knipperen met zijn ogen doet ie niet.  Wel heeft ie nu een kussen onder zijn kop omdat ie anders niet zo lekker lag. Zijn poot heeft ie gestrekt voor zich uit liggen maar daar doet hij verder niets mee. Zijn voetje voelt wat koud aan. Verder vind ik hem wat zurig uit zijn bekkie stinken (voordat ie gegeten had ook al).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#734426
He jakkes :-\ Ik hoop dat het nog goed komt, maar eerlijk gezegt heb ik aan de hand van wat je verteld ook mijn twijfels :-\
Zo wordt toch wel weer erg duidelijk dat ook al doen ze het met zo'n leeftijd nog zo goed, het toch honden van een dag blijven.
Sterkte  :-*
Door tigger
#734430
Ach jeetje wat ontzettend naar!! Ook hier brand een kaarsje. Sterkte! :-*
Dikke knuffel voor de oude meneer :-*
Door Erna
#734432
Tis zeker niet bemoedigend. Een half uurtje geleden heb ik hem naar buiten getild, 30 kilo hond in je armen en de trap af, om te plassen. Hij had de hele dag nog niets gedaan. Hij stond wankel op3 poten en is zijn coordinatie kwijt. Uiteindelijk heeft ie een enorme plas gedaan maar daarna zakte hij door zijn achterpoten op zijn kont en begon enorm te hijgen. Ik ben vergeten te vragen hoe zijn hart was maar dat kan niet goed zijn volgens mij. Anders hijgt ie niet na een paar stapjes.

Ik heb hem weer naar boven getild en op de bank gelegd, daar ligt ie nog steeds. Blaffen kan ie nog wel erg goed.  ;) Hij was zonet ook heel erg diep aan het slapen en zelfs van over zijn kop kriebelen werd ie niet wakker. Normaal zou hij gelijk zijn ogen open doen. Nu kan hij natuurlijk best wat suf zijn van zijn injectie maar al met al lijkt het allemaal niet zo best.

Ik wacht nu op een telefoontje van de dierenarts om te vragen hoe zijn hart klonk.

* edit...niets mis met zijn hart. Klonk goed, wel wat snel maar dat was niet ongewoon.
Laatst gewijzigd door Erna op do 29 mar 2007, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Erna
#734438
202spots schreef: Ach jeetje....wel zielig he... :-\
Yep en als ik heel eerlijk ben geloof ik niet in herstel.  :'( De pijnstiller is een snelwerkende en had allang iets moeten doen. Voor mijn gevoel zakt hij steeds verder weg. Morgenochtend bij het wakker worden zal de beslissing vallen vrees ik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door