Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#723018
roefus schreef: Lees dit nu ook pas weer (ik vind BP bijna niet bij te houden, zonder dagtaak >:().
Ken dat 'probleem', geeft niets hoor, ik mis ook minstens de helft van wat er op BP gebeurt  ;) Ze moeten niet zoveel l*ll*n >:( ;D
Het enige wat ik erover zeggen kan, dat is dat ik 'lang geleden' een hond met tumoren heb laten opereren.
Er werd zóveel aan vel weggesneden en geschraapt, dat er werkelijk geen rek meer inzat.
En ondanks alles, kreeg ze het klaar om er ZELF twee hechtingen uit te halen.
Paniek, die wond oogde zoals nu de wond bij Gitte.
Het heeft toen minder lang geduurd dan ik dacht.
Ik heb er niet al teveel aan gedaan, maar het herstelde...en ze heeft nog 5 jaar geleefd (was toen 11, werd 16 jaar).

Ik weet dat mijn verhaal geen garantie is.
Maar ik hoop dat het wat moed geeft.

Heel veel sterkte, want je hebt al zoveel doorgemaakt met deze kanjer :-*
Dankjewel voor je verhaal, dat geeft me zeker weer moed :-* :-*
Door Ine
#723138
Nitus schreef: Maar natuurlijk... hij vond het alleszins meevallen hoe het er nu uitzag, hij had veel erger verwacht. Toch wel fijn zo'n optimistische DA :P ;D. Maar verder is ie wel leuk ;).

Goed nieuws dus, het is niet onstoken en ik ga er alles aan doen om dat zo te houden. We kunnen de AB dus ook nog even buiten de deur houden, ook wel fijn.
Heeeee, mooie berichten joh! :-* :-*
Door Eidos
#735336
Tjonge komt spuit 11 ook weer aan hoor... Dit hele bericht dus gewoon totaal gemist :-[ :-[ :-[

Ben ook benieuwd hoe het nu met Gitte is, en hoop dat het inmiddels gewoon mooi genezen is :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door