Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#710299
Boefke schreef: Wat een trieste foto's! Ik heb je een pb gestuurd ;)
Heb jij gemeld wie Tannetje is?

Naast Tannetje kan ik je aanraden om ook eens met Maarten Kappen of 1 van zijn medewerkers een afspraak te maken. Ik weet zeker dat Maarten gelijk iets doet aan de jeuk/pijn. Zie http://www.dierenkliniekeersel.com en verders aub vandaag nog over op vers.
Door LilianR
#710300
Cindy de Wolf schreef: Heb jij gemeld wie Tannetje is?

Naast Tannetje kan ik je aanraden om ook eens met Maarten Kappen of 1 van zijn medewerkers een afspraak te maken. Ik weet zeker dat Maarten gelijk iets doet aan de jeuk/pijn. Zie http://www.dierenkliniekeersel.com en verders aub vandaag nog over op vers.
Nee, dat heeft ze niet, kun jij t doen? :) Vertellen wie ze/hij is?
Door conleeuw
#710303
LilianR schreef: Nee, dat heeft ze niet, kun jij t doen? :) Vertellen wie ze/hij is?
Tannetje is een holistische dierenarts die hier op de forum schrijft onder de naam Hitam. Ze is een mevrouw en heeft een eigen dierenartsen praktijk.

dit is een link naar een website waar je contact gegevens kan vinden.
http://www.holistischedierenartsen.nl/

Ik zou maar snel eens bellen met haar, of anders een ander dierenarts vinden en er voor zorgen dat deze hond verlichting krijgt. Prednison is soms echt wel nodig, en dan leef jou hond mischien een half jaar of jaar minder, liever dat dan zo blijven doorgaan :-\
Door Cindy de Wolf
#710304
conleeuw schreef: Tannetje is een holistische dierenarts die hier op de forum schrijft onder de naam Hitam. Ze is een mevrouw en heeft een eigen dierenartsen praktijk.

dit is een link naar een website waar je contact gegevens kan vinden.
http://www.holistischedierenartsen.nl/

Ik zou maar snel eens bellen met haar, of anders een ander dierenarts vinden en er voor zorgen dat deze hond verlichting krijgt. Prednison is soms echt wel nodig, en dan leef jou hond mischien een half jaar of jaar minder, liever dat dan zo blijven doorgaan :-\
Thanks.
Door Cindy de Wolf
#710310
Lizzy, hebben we niet nog ergens foto's staan van honden die er soortgelijk uitzagen en hoe ze er nu uitzien op vers. Dat is misschien wel handog om aan Lilian te laten zien.
Door tt-tjes
#710335
Oh, wat verschrikkelijk, de tranen springen in mijn ogen als ik die foto's zie.

Ga aub zo snel mogelijk naar een hele goede DA. Dit is geen leven voor je hond zo.

Ik kan me voorstellen dat hij hier ontzettend agressief van wordt.

Maarten Kappen is idd een geweldige DA. Ik ben met Balou ook bij hem geweest met zijn allergische problemen.
Tannetje is ook een goede DA, alleen dan wel holistisch.
Door Lizzy
#710339
Hoewel ik ook behoorlijk geschrokken ben van deze foto's, denk ik dat ik Tannetje redelijk goed inschat als ik zeg dat zij als eerste actie de hond ook op vers zou willen hebben. En misschien heeft de hond veel meer nodig dan dat (ik zou zelf acuut wat aan de jeuk willen doen want hier wordt het arme dier echt gek van!), eens. Maarten Kappen is een fijne DA hoor, maar die zal niet met het advies komen om de hond op vers te zetten. En ik zou toch willen benadrukken dat ik dat erg belangrijk vind, andere voeding! Want ik weet zeker dat dat de hond sowieso ten goede komt.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 16 feb 2007, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door macgirlie
#710343
Dit is toch echt te triest voor woorden! Ik zou heel snel gaan beginnen met verse voeding en een goede DA wat laten voorschrijven voor die jeuk. Arm beessie!
Door Cindy de Wolf
#710352
Lizzy schreef: Hoewel ik ook behoorlijk geschrokken ben van deze foto's, denk ik dat ik Tannetje redelijk goed inschat als ik zeg dat zij als eerste actie de hond ook op vers zou willen hebben. En misschien heeft de hond veel meer nodig dan dat (ik zou zelf acuut wat aan de jeuk willen doen want hier wordt het arme dier echt gek van!), eens. Maarten Kappen is een fijne DA hoor, maar die zal niet met het advies komen om de hond op vers te zetten. En ik zou toch willen benadrukken dat ik dat erg belangrijk vind, andere voeding! Want ik weet zeker dat dat de hond sowieso ten goede komt.
Ik bedoelde ook niet dat Maarten brokken voor zou schrijven, hij is in persoon voor vers maar wel als de sodemieter iets voor de pijn en jeuk al is het dan prednison. Dit kan zo niet langer lijkt mij.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#710364
Lupa schreef: ik vraag me echt af hoe lang dit aan de gang is
Als een jaar of vijf heeft onze hond gruwelijke last van jeuk.
Ik weet niet hoe lang het al zo erg is als nu, maar vast staat dat deze hond al heel lang klachten heeft  :'(
Door conleeuw
#710366
Sonja schreef: Ik weet niet hoe lang het al zo erg is als nu, maar vast staat dat deze hond al heel lang klachten heeft  :'(
des te meer reden om het nu gewoon hard aan te pakken, aan alle kanten, medicijne zoals nodig, en voeding ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door