Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#72514
magda schreef: Koosje is vanochtend onder het mes gegaan.
Ze hebben alleen de tumor d'r uit gehaald en sturen het op naar een lab.
Als het kanker is,zeggen ze, hebben ze verschillende methodes.
Ze is aan het bijkomen en nu moet ik haar antibiotica geven.
Het voelt niet goed,maar ik durf het risico niet te nemen.
infectie...
Haar darmen gaan vast opspelen en weet ik wat allemaal niet.Maar misschien kan ik door joghurt te geven een beetje helpen in de goeie richting?
hoi magda,
zal voor je duimen dat het meevalt :-*
je weet natuurlijk niet zeker of ze last krijgt van haar darmen, voor hetzelfde geld natuurlijk niet.
misschien idd wat yoghurt geven en natuurlijk vuile pens voor koosje haar darmen.
hoe gaat het nu met koosje? al een beetje bij getrokken?

gr wendy
Door Lizzy
#72520
magda schreef: Koosje is vanochtend onder het mes gegaan.
Ze hebben alleen de tumor d'r uit gehaald en sturen het op naar een lab.
Als het kanker is,zeggen ze, hebben ze verschillende methodes.
Ze is aan het bijkomen en nu moet ik haar antibiotica geven.
Het voelt niet goed,maar ik durf het risico niet te nemen.
infectie...
Haar darmen gaan vast opspelen en weet ik wat allemaal niet.Maar misschien kan ik door joghurt te geven een beetje helpen in de goeie richting?
Hoi Magda, nou, ik zal heel hard voor je duimen dat het een goedaardige tumor is geweest!

Ik vind het wel een beetje vreemd dat je post-operatieve antibioticakuur hebt gekregen.

Maar OK, ik zou zeker probiotica geven. Dat zit ook in pens en je hebt het ook in capsules. Misschien dat capules in jouw geval wel handig zijn. Deze bevatten namelijk heel veel van die positieve bacterieen en dat kan ze wel gebruiken...

Sterkte en groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door Nitus
#72540
Hai Magda, dat wordt een spannende tijd voor jou :(, mijn hond heeft ook na de operatie AB gekregen en ik heb het ook maar gegeven, want stel je voor dat ze een infectie krijgen, zij heeft er niets aan over gehouden. Maar als jouw hond er gevoelig voor is... , ja da's dan ook weer lastig.
Zou zo wie zo probiotica geven zoals Lizzy al voorstelde.
Sterkte en beterschap voor Koosje.
Door magda
#72552
probiotica kun je dat in de pharmacie kopen?
Door Lizzy
#72553
magda schreef: probiotica kun je dat in de pharmacie kopen?
Ja. Het wordt wel verkocht onder bijv. "acidophilis". Het zijn wel dezelfde type bacterieen als die ook in yoghurt zitten. En in pens. Je zou het dus ook op de natuurlijke manier kunnen geven, probiotics, maar ik vind capsules ook wel makkelijk omdat je dat iedere dag kunt geven en er heel veel van die bacterieen in zitten.

Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door sylvia
#72666
magda schreef: Koosje is vanochtend onder het mes gegaan.
Ze hebben alleen de tumor d'r uit gehaald en sturen het op naar een lab.
Als het kanker is,zeggen ze, hebben ze verschillende methodes.
Ze is aan het bijkomen en nu moet ik haar antibiotica geven.
Het voelt niet goed,maar ik durf het risico niet te nemen.
infectie...
Haar darmen gaan vast opspelen en weet ik wat allemaal niet.Maar misschien kan ik door joghurt te geven een beetje helpen in de goeie richting?
Hoi Magda,
Die AB moet je natuurlijk gewoon geven,stel je voor dat het gaat ontsteken.Misschien kun je ook wat verse vuile pens geven zitten vol met probiotics voor de darmen.
En wie weet gaat het gewoon voorbij zonder verdere problemen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door