Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Reageerd jouw gecastreerde reu nog op loopse teven?!

Jazeker!
7
100%
Nee, het laat hem koud
Geen stemmen
0%
Nauwelijks
Geen stemmen
0%
Door Jojo
#689805
Ik had altijd gedacht dat een gecastreerde reu met zn ballen zn sexdrift verloor. Maar nu mn eigen teefje loops was ging hij toch weer in hongerstaking en was hij in haa dek-rijpe periode niet bij haar weg te slaan. Hij wilde er op, liep in het luchtledige te repen, te hijgen en aan haar muts te sabbelen, te klappertanden en alles er op en er aan alsof hij zn ballen nog had. Toch is hij al anderhalf jaar geleden gecastreerd omdat hij hypersexueel gedrag vertoonde en niet meer met andere honden kon. Ik vraag me af, of andere gecastreerde reuen ook nog zo op een loopse teef reageren of dat ik hier gewoon een uitzonderlijk geval heb ::)
Door conleeuw
#689818
ik heb geen reuen, maar Dot is nu loops en krijgt toch aandacht van beide, gecastreerd en ongecastreerde reuen, hoewel er ook castraten tussen zitten die het echt niet zou intereseren ;)
Door Lil
#689857
Ik weet niet of het tijdstip met castratie ermee te maken heeft....
Boris is gecastreerd toen hij ruim vier jaar oud was (hij wist toen wel degelijk wat een teef was), nu reageert hij nog overduidelijk op loopse teven, hoewel ik het idee heb dat hij er niet meer bovenop wilt, maar hij gaat zeker janken, kwijlen e.d.
Door *Natasja*
#689858
Vóór Benthe kwam, had Beau er nooit zo'n last van, loopse teven. Maar toen er 24 uur per dag zo'n lekker ruikend ding voor zijn neus liep te paraderen, wist hij opeens weer dat hij reu was!  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door