Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#691431
Oh gatverdamme meis, wat een toestanden he :(. Ik ga ontzettend mega hard voor je duimen dat ze zich beter gaat voelen en er geen endoscopie gemaakt hoeft te worden! Sterkte en knuffeltjes voor Ginger!
Door tigger
#691586
Om 16 uur heeft ze 100gr rundergehakt gehad en dat heeft ze er net weer uitegespuugd...wordt een klein beetje moedeloos.....
Door Lizzy
#691597
Vivian schreef: Om 16 uur heeft ze 100gr rundergehakt gehad en dat heeft ze er net weer uitegespuugd...wordt een klein beetje moedeloos.....
Ah bah........ ik kan me zo goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt.... Jeetje joh, heel veel sterkte.

(hoe voelt ze zich verder, onze kleine meid?)
Door conleeuw
#691608
oh bah, dat het nog zo shit gaat zeg..... maar gelukkig geen obstipatie.... ik zal duimen dat het beter gaat  :-*
Door tigger
#691667
Lizzy schreef:
(hoe voelt ze zich verder, onze kleine meid?)
niet zo goed...heb net weer de DA gebeld; hij heeft de dienst overgenomen van zijn collega en gaat nu naar de kliniek om de foto's te bekijken. Hij belt mij binnen 1 uur om te vertellen hoe het nu verder gaat; dwz of vanavond nog openmaken of morgen endoscopie/openmaken. Hij was ongerust over het feit dat ze nog steeds spuugde terwijl de injectie juist elke braakneiging zou moeten onderdrukken; er is duidelijk iets niet in orde.
Door Erna
#691674
Vivian schreef: niet zo goed...heb net weer de DA gebeld; hij heeft de dienst overgenomen van zijn collega en gaat nu naar de kliniek om de foto's te bekijken. Hij belt mij binnen 1 uur om te vertellen hoe het nu verder gaat; dwz of vanavond nog openmaken of morgen endoscopie/openmaken. Hij was ongerust over het feit dat ze nog steeds spuugde terwijl de injectie juist elke braakneiging zou moeten onderdrukken; er is duidelijk iets niet in orde.
Viv, ik vind dat spugen ook eng! We hebben elkaar al gesproken maar nogmaals.....neem geen risico's! Als je het niet vertrouwd dan kun je haar beter open laten maken (als de da dat noodzakelijk vindt) dan afwachten en haar verliezen.

Heeft ze ook dunne ontlasting (diarree) of gaat dat wel goed? Als ze ook nog diarree heeft zou ik nog meer spoed maken omdat er dan ook kans is op ineenschuiven van de darmen en dat is supergevaarlijk.

Enne, de telefoon gaat mee naar boven vanavond hoor. Dus als er iets is of als je gewoon ff wilt bellen kan dat.
Door *Natasja*
#691682
Getver wat naar. Inderdaad bij de minste twijfel liever opereren dan langer afwachten met alle mogelijke gevolgen van dien. Heel veel sterkte, ik duim en denk aan jullie!
Door Erna
#691690
Vivian schreef: weer spugen en diaree!
we gaan nu naar de DA; duimen allemaal!!!
KUT!

Heel veel sterkte! De kaarsjes gaan hier aan.
Door Lizzy
#691696
Hier gaan de kaarsjes aan en stoppen we niet meer met duimen. Onwijs veel sterkte meis. We denken aan je :-*!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door