Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#688037
Ine schreef: Voorlopig houden we het op een epileptische aanval en heb ik een dagboekje gekregen met 2 valiumzetpillen, als ze een aanval krijgt.
Hij heeft ook haar ogen nagekeken, omdat ze grote pupillen had, maar ook dat was niets.
Ze loopt nog steeds niet helemaal zeker en ook zie je soms een vreemde reactie bij de andere honden.
Alles is in de pc gezet, dus kan ik niets meer vergeten.
Morgen kijk ik zelf haar urine na op suiker.
Als ze binnen een maand een 2de aanval krijgt, gaan we bloedprikken.
Wel heeft hij nog even de bult op haar borst nagekeken, maar het bleek, onder de loep, alleen vet te zijn.
Pfff, wat een toestanden he..... :(

Ik hoop zo dat het bij deze ene rare aanval blijft! Ik zal voor je duimen!
Door Ine
#688170
Dank je Lizzy en alle anderen! :-*
Weet je, toen het gebeurde, was ik zo blij het even hier neer te kunnen zetten, dat helpt al heel veel! :-*
Zodra er iets is, meld ik het weer! (ik hoop heeeeeeel lang uit deze topic te blijven ;))
#688175
Ine schreef: Dank je Lizzy en alle anderen! :-*
Weet je, toen het gebeurde, was ik zo blij het even hier neer te kunnen zetten, dat helpt al heel veel! :-*
Zodra er iets is, meld ik het weer! (ik hoop heeeeeeel lang uit deze topic te blijven ;))
Dat helpt heel veel he, dat je het hier neer kan zetten. ;)
Ik hoop je hier in dit topic eigenlijk helemaal niet meer te zien Ine, hooguit met goed nieuws.
Knuffel voor jullie. :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#688308
Ine schreef: Dank je Lizzy en alle anderen! :-*
Weet je, toen het gebeurde, was ik zo blij het even hier neer te kunnen zetten, dat helpt al heel veel! :-*
Zodra er iets is, meld ik het weer! (ik hoop heeeeeeel lang uit deze topic te blijven ;))
Hoewel het natuurlijk nu nog steeds allemaal onduidelijk is hoop ik toch met je mee dat dit topic vlug naar pagina 35 verdwijnt en nooit meer terugkomt.
Door Lizzy
#688311
Angelique schreef: Hoewel het natuurlijk nu nog steeds allemaal onduidelijk is hoop ik toch met je mee dat dit topic vlug naar pagina 35 verdwijnt en nooit meer terugkomt.
Ik ook! En blijf meeduimen!
Door Eidos
#688357
Angelique schreef: Hoewel het natuurlijk nu nog steeds allemaal onduidelijk is hoop ik toch met je mee dat dit topic vlug naar pagina 35 verdwijnt en nooit meer terugkomt.
Ik sluit me hier helemaal bij aan ;) :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door