Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#685250
Tja,,, tot gisterenavond kort voor onze thuiskomst ging het prima met Boy, onderweg nog in het bos met hem geweest en voor zijn doen ging het prima hij had het goed naar zijn zin en liep behoorlijk.

Kort voor de huisdeur lieten we hem en Mozes nog een keertje plassen, het was opeens helemaal mis met hem, Hij loopt zwaar mank..of beter gezegd hij belast zijn linkerpoot helemaal niet!


Er is niets te zien...niet dik...niet warm...goed te bewegen in alle richtingen....

Heb hem al traumeel gegeven maar vanmorgen was het nog net zo erg.
Weet even niet wat ik moet doen.
Afwachten???

of vanmiddag toch naar de DA??
Of zoals Klaus zegd meteen naar Ridderkerk omn te laten rontgen.
Klaus is altijd meteen in Paniek
Mijn mening is even afwachten..omdat niets dik, niets warm en het gewricht goed te bewegen is.
Maar tja...wat is wijsheid??
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#685262
Tja, als hij de poot echt niet belast, zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en er naar laten kijken door een dierenarts. Foto's moeten kunnen aantonen of er iets aan de hand is.

Beterschap voor Boy, geen soepele start van het nieuwe jaar... :-\
Door senadance
#685280
tja ,.... ik kan het niet aanzien,  vanmiddag om 16.50 uur gaan we naar ridderkerk in de kliniek om daar eventueel foto,s te laten maken.....zucht :'( :'(
Door Eidos
#685318
ohw rot is dat he!! helemaal als je geen duidelijke aanwijzing hebt waar het vandaan komt. Ik was inderdaad ook even naar de DA gegaan, helemaal omdat Boy al zo loopt te kwakkelen met zn leeftijd/gezondheid.

Dikke knuffel voor jou en Boy :-* :-* :-* Khoop dat het allemaal mee valt.
Door senadance
#685366
ik meld me zodra ik terug ben hoor, net even met hem naar buiten gestrompelt, hij heeeft gelukkig poepie gedaan en het ging voor mijn gevoel ietsiepietsie beter, nou ja vanmiddag weet ik hopelijk meer!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door