Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#64166
OOO sorry Jeanne,wat zul je het nu even helemaal gehad hebben.Ik ga mijn duimen blauw duimen dat het iets is waar wat aan gedaan kan worden :-\
Als er eerder iets te zien of te merken was geweest had je het zeker te weten gezien of gemerkt,dus neem jezelf niets kwalijk.
Door oebaya
#64173
Wat shit Jeanne, maar je mag jezelf niet de schuld geven. Honden kunnen zo goed verbergen dat ze iets mankeren. Dat is gewoon oud instinct: als ziek dier ben je niets waard voor de roedel, dus je moet verbergen dat je ziek bent.
Veel sterkte en we duimen hier ook, dat het operabel blijkt.
gr.
Nicolette
Door Lupa
#64177
tjeje wat erg zeg!!
ik zal voor jullie duimen en hopen dat niks ernstig is.
En jeanne, geef je zelf niet de schuld, dit had je niet kunnen voorkomen.
Gebruikersavatar
Door chooky
#64187
Jeetje, dat is schrikken zeg! wat een naar bericht :'(
Ik hoop dat het inderdaad niet te ernstig is en dat er nog wat aan gedaan kan worden.
Voel je niet schuldig hoor! Geef Freule maar een hele dikke knuffel :-* Ik ga morgen heel hard duimen. Heel veel sterkte,
Eva
Door Nelly
#64224
Jeannneke, je moet je niet schuldig voelen over Freule. Dat soort tumors groeit gewoon razendsnel, kun je niks aan doen. Ik heb daar zelf met Scarlett haar dood heel veel last van gehad, maar het is gewoon niet anders. Wij hier gaan heel erg hard duimen dat het bij Freule niet de lever is, en dat ze nog een hele tijd mag blijven.
Sterkte meis!
Door Peet
#64280
Och jee. Jeanne, ik lees dit allemaal nu pas...wat vreselijk.......En ik maar roepen dat het ws wormen zijn....stomme tr*t die ik ben.....
Wat ben ik blij dat je toch naar de DA bent gegaan....jeezz.......Het spijt me vreselijk voor jou en Freule, en duim voor een goede afloop.....
Peet
Door jeanne
#64437
dank jullie wel voor alle lieve knuffels en duimen
We gaan zo vertrekken naar de da. foto's maken, ik blijf erbij, ze hoeft niet onder narcose.
Shit, wat nu als het de lever is? Ik vrees dat ze niet lang meer heeft dan, de buik word met de dag dikker :'(
En de kids weten nog van niks.....................
eerst maar eens foto's maken, hopen op goed bericht.
Het is erop of eronder, shit shit shit
:'( :'( :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door