Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Inge*
#689889
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes.  Als onze Trixie slim genoeg was om 't hier allemaal te begrijpen, zouden jullie zeker en vast allemaal 'n stevige poot krijgen...
Morgen komt de dierenarts onze kleine meid hier thuis zachtjes in slaap doen.  We zijn er allemaal bij, en zullen bij haar blijven tot 't einde.
Ik heb vandaag nog een paar fotootjes van haar gemaakt, en zelfs nu, tijdens haar laatste uurtjes ben ik nog altijd vertederd door dat lieve snuitje van haar ook ...

Daarom, als een soort eerbetoon, post ik er hier 2

Trix meid, bedankt voor ALLES :-*

Afbeelding
Door judith1967
#689992
Zit het met tranen in mijn ogen te lezen,moest  gelijk weer aan mijn eigen Jimmy denken. :'( :'(
Ook een hersenbloeding,met medicatie ging het niet veel beter op een gegeven moment,en ja dan die beslissing te moeten nemen.


Het is een moelijke beslissing die ik  moest nemen,maar uit respect voor mijn kleine vriendje vond ik dat ie niet onnodig moest lijden.Maar ik weet dat deze beslissing de juiste was.

Wens je heel veel sterkte en kracht toe
Door bailey_2
#690110
Niemand...

Niemand die het weten kan
hoeveel ik van je hou,

niemand die me troosten kan
in mijn verdriet om jou,

niemand die begrijpen zal
hoe vreselijk ik je mis,

niemand die beseffen zal,
hoe erg die pijn wel is.....

Rust zacht, lieve Trixie  :'( :'( sterkte aan je baasjes
Door Lizzy
#690142
Ach hemeltje lief, wat erg :'( :'(. Heel veel sterkte vandaag. Wij denken aan jullie. En lieve Trixie, ik wens jou een hele zachte reis naar de rainbowbridge! Saar wacht daar op je met warme worstjes. Veel liefs, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door