Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Demi en Eyra
#678350
Zoals al diverse keren eerder geschreven, heeft Eyra een incontinentieprobleem. Inmiddels heb ik dat met 9/10 ml propalin per dag goed onder controle. Een tijdje heb ik haar brandnetel en solidago gegeven, maar bij het laatste bloedonderzoek waren de nierwaarden niets verandert.
Ze heeft toch met enige regelmaat een blaasontsteking, en verleden week leek dat er ook weer aan tekomen. Toen heb ik blaas balans van Bloem gehaald, 3 tabletjes per dag, en die klachten waren met 3 daagjes over. Als ondersteuning geef ik haar nu elke dag 2 tabletjes. , Daarnaast krijgt ze elke avond een capsule Solivirga extra forte van Bloem, als ondersteuning voor de nieren.
Nu is het zo, dat de incontinentie niet meer aan de orde lijkt, ze geeft nu heel goed aan als ze naar buiten moet, (deed ze eerder nog wel eens niet) en de laatste nachten is het elke morgen feest, tussen 5 en 6 uur moet ze echt naar buiten. Hiervoor hield ze het op van 11 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Ze oogt niet ziek, drinkt niets meer....  Al met al een heel verhaal, als iemand er iets zinnigs over kan zeggen graag....
Door Demi en Eyra
#678384
Dit geef ik nu een weekje of 2, er zit in Extract en kruid van
Agrimonia eupatoria, Betula vulgaris, Equisetum arvense, Glechoma hederacea, Juniperus communis, Solidago virgaurea.

Of het beter werkt als de losse brandnetel en Solidago weet ik nog niet, wilde dit proberen om eens te kijken of hiermee de waarden wel beter werden. Maar dan moet ze het denk ik wel eerst een poosje gebruiken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door