Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elise
#671594
Ohhww ik hoop maar dat ze niet hoeft worden opgemaakt. Hopelijk komt het allemaal vanzelf goed, hier wordt ook geduimd voor Ted :-*
Door tt-tjes
#671595
Oh wat verschrikkelijk balen. Ik hoop dat je morgen uitsluitsel krijgt met de echo.
Hier duimen we ook voor haar mee.
Dikke knuf voor Tedje :-*
Door *Natasja*
#671597
Ow getsie...Ik duim mee, dat het probleem zich vanzelf oplost. Veel sterkte voor vannacht voor jullie allebei!  :-*
Door geer
#671599
Ik hoooooooop echt heel erg dat het iets is wat oplost...of dat het er vannacht uitfloept... Allereerst omdat ik haar zoooooo zielig vind, mijn kleine opgefrommelde hummel...maar ook wel een beetje omdat de autobotsingreparatie van vorige week in vergelijking met een eventuele operatie een schijntje was :o :-\

Ze heeft net wat heeeerlijk blikvoer gehad, na haar antimisselijkheidsprik. Dat ging er op zich in... Ik hoop dat het erin blijft en mee naarbuiten neemt wat er zit! Maja...
Door tieneke
#671605
geer schreef: Nou, we zijn weer terug... En waarschijnlijk...zit er een knikker in Ted. Of een zuurtje in een papiertje, dat lijkt mij gezien Ted haar vraatzucht iets waarschijnlijker...

We zijn toch maar even gegaan (naar Kniertje!), ze voelden niets. Vlak voordat we met een prikje tegen misselijkheid weer naarbuiten zouden, voelde ze iets zitten. Iets hards en iets rond. En het was 'verplaatsbaar'. Het voelt als een knikker. Op de foto die gemaakt is was niets te zien, niet veel gas, geen vreemde voorwerpen. Dus moeten we morgenochtend terug voor een echo. En als ze het dan niet vertrouwen wordt ze opengemaakt, even afwachten dus...

Je bent gelukkig toch gegaan zodat je nu goed weet waar je op moet letten,ik hoop echt dat Tedje hier goed doorheen komt  ;)
Door tieneke
#671607
geer schreef: Ik hoooooooop echt heel erg dat het iets is wat oplost...of dat het er vannacht uitfloept... Allereerst omdat ik haar zoooooo zielig vind, mijn kleine opgefrommelde hummel...maar ook wel een beetje omdat de autobotsingreparatie van vorige week in vergelijking met een eventuele operatie een schijntje was :o :-\

Ze heeft net wat heeeerlijk blikvoer gehad, na haar antimisselijkheidsprik. Dat ging er op zich in... Ik hoop dat het erin blijft en mee naarbuiten neemt wat er zit! Maja...
Ik zou haar de eerste dagen beslist geen botten meer geven maar alleen kvv of ander zeer snel verteerbaar voedsel,tot alles weer normaal is.
Door geer
#671608
Dank voor alle lieve reacties  ;)

Ik hoop echt dat het zich 'vanzelf' oplost, in ieder geval hoop ik dat ze er niet heel veel last van heeft. Er zit wel iets, ze rolt ook de hele tijd op haar rug, alsof ze iets 'recht wil leggen'. Ze heeft net wat blik gegeten en dat zit er nog in...

OOooooverigens, hadden ze wel een supergave foto genomen, kreeg ik complimenten over haar rechte rug en zagen haar heupen- voor zover je dat op een foto kunt zien - en supermooi uit!
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#671611
owwwww.... ik had een verhaal willen schrijven over Bas dat hij na pens eten ook een keer dergelijke dingen had (gewoon als een veelvraat die hele pens naar binnengeschoven en die viel dus niet lekker).... maar dat slaat nu helemaal nergens op. Goed dat je naar jezelf geluisterd hebt en ik hoop van ganser harte dat "het" er vanzelf weer uitkomt...en gauw.

Kus voor Tedje
Door Ine
#671613
Oh jakkes, lees het nu pas :-[
Waardeloos voor Tedje  :-\
Ik duim, dat het er gewoon uitkomt, via de natuurlijke weg dan! :-*
Door Truus
#671616
Ach arme Tedje en arme jij :-* Wat een zorgen weer, gedsie Geer, ik duim dat het straks mooi met het kleine beetje blikvoer eruit komt !!!
Dat wordt voor jou straks poep nakijken en juichen als dit zo is. Sterkte !
Door geer
#671617
Hihihi, voor het eerst hoop ik dat ik er vannacht uit mag om in de regen in het park in drollen te knijpen!  ;D
Door Truus
#671619
geer schreef: Hihihi, voor het eerst hoop ik dat ik er vannacht uit mag om in de regen in het park in drollen te knijpen!  ;D
Neem wel een zaklamp mee !!! ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door