Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#671678
Oké..een lauw dekentje op de buik? Meis is wauw dat ik je kon helpen :-*
Ga nu slapen en denk aan je...hoop dat je morgenvroeg goed nieuws hebt hoor !!!!
sterkte voor jullie en beterschap voor Ted !
Door geer
#671679
Wie kan me helpen, wat moet ik nou doen??

Ze jankt. Ze keft. Ze heeft echt veel pijn. Dit is geen aanstellerij Volgens de avondarts moesten we afwachten tot de echo morgenochtend. Wat moeten we nou?
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#671680
Ik zou meteen de spoedkliniek bellen voor overleg! Ze is er nu anders aan toe dan toen je het vorige advies kreeg. Heel veel sterkte met de kleine muis.
Laatst gewijzigd door - Judith - op di 05 dec 2006, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#671682
geer schreef: Wie kan me helpen, wat moet ik nou doen??

Ze jankt. Ze keft. Ze heeft echt veel pijn. Dit is geen aanstellerij Volgens de avondarts moesten we afwachten tot de echo morgenochtend. Wat moeten we nou?
Geer bellen NU!!!
Door Helen
#671683
Geer, bij Kuma waren we kantje boord!!!! Een uur later en ze was er niet meer geweest. Laat het je niet gebeuren!!!!!
Door Yves
#671684
Kun je naar de da. Ik zou NU in de auto stappen en er naar toe gaan. NIET bellen anders praten ze je misschien weer om.
Door Yves
#671687
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot ik iets hoor. Ik hoor (lees) niets dus ik neem aan dat je naar de da bent. Ik hoop dat het niets bijzonders is en dat het allemaal meevalt. Dat MOET gewoon.
Heel veel sterkte. En mijn gedachten zijn bij jullie.
Door Helen
#671688
Ze is off line. Ik hoop dat ze naar de DA is....Sterkte Geer. Ik ga slapen, ik kijk morgen direct op bp. :-*
Door Spanielgek
#671689
He jee dit vind ik altijd zo iets angstigs he.

Hoop echt dat het goed komt.

Blijf nog even hangen,hoop dat we een goed bericht krijgen te horen.
Door Cathelijn
#671717
jee zeg! Toen het topic begon was ze nog 'gewoon' niet zo lekker, maar dit klinkt helemaal niet goed.

Hopelijk horen we snel goed nieuws :-\
Sterkte Geer :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door