Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#671723
Heb dit gisteravond gemist en lees het nu pas. Ik hoop dat alles oké is nu met Tedje.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#671727
O help. Ik vertrouwde het al voor geen cent dat ze zelfs geen water binnenhield. Misschien ligt ze op de operatietafel?
Laten we heel hard duimen :-\
Door Francisca
#671733
Ik hoop dat alles in orde is met Ted. Duim duim duim.
Door Malamoods
#671736
Ik kijk telkens effies of er al nieuws is... Ik duim, duim, duim dat alles goed komt voor Geer en Tedje....

Rachel.
Door geer
#671746
Hier ben ik weer!!!

Ted maakt het goed! Net toen wij gisternacht zaten te worstelen met het telefoonboek om de spoedkliniek te bellen, kroop ze in haar mandje en viel ze in slaap. Ze had geen koorts. We hebben het even aangekeken en zijn toen ook maar, met Ted, naar bed gegaan. Vanochtend heeft ze wat gedronken en dat binnengehouden. Vanochtend was ze ook alweer een stuk monterder. Ze wilde even poepen, maar deed dat toch maar niet.
Net bij het Dierenziekenhuis geweest, druk bevoeld en bevingerd..maar die bal was niet te voelen. Of hij is verder afgezakt om 'eruit'  te kunnen en ze kunnen hem niet voelen, of het was een zuurtje dat is opgelost.

Ze mag nu voorzichtig weer eten, we houden haar heel goed in de gaten  en bij het eerste spoortje misselijkheid of buikpijn kunnen we terecht.

ZO, dat was me het nachtje wel!
Door Lizzy
#671748
Pjieuw!!! Ik ben blij dat we van je horen meis :-*! En heel blij dat het goed gaat met die kleine krielkip! Nou joh, laten we doorduimen dat dit vanzelf haar lichaam verlaat!!
Door Malamoods
#671749
Pfiew! Ik zag alle rampscenario's al voor me! Ok, ik blijf duimen (voor de zekerheid) dat het goed blijft gaan.... Sterkte en een dikke knuf voor Ted! Wat een rotnacht moet je gehad hebben!

Rachel.
Door geer
#671751
Ted is nu even een rondje aan het wandelen om te kijken of ze 'iets kwijt moet', daarna gaan we werken... Ik hoop maar dat het eruit komt, of zich op heeft gelost...

Overigens wel een erg fijn ziekenhuis. Ze reageerden heel normaal op het feit dat ik zelf samenstel. Ze gaven alleen de tip om even geen botten te geven, voor de rest vonden ze het prima!
Door Truus
#671753
Pffff...dit is echt een pak van m'n hart ! Het eerste wat ik deed vanochtend was aan Tedje denken. Super dat het weer beter gaat zeg, wat een spanning was dat. Geef Ted een knuffeltje en Geer...neem er zelf ook een :D :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door