Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#656734
astrid van spyke schreef: o t is dus niet dat daar minder eiwitten inzitten,
spyke kreeg eerst altijd energiqeu compleet verschillende smaken,
en moesten daar altijd een ver eind voor rijden,
nu hebben we een dierenwinkel on ons dorp , die geen energiqeu heeft maar alleen van de diepvries rodi- en duck,
vandaar dat hij eerst rodi kreeg.

p.s hoe krijgen jullie je foto hier eigenlijk geplaatst.
Vergeet nou dat hele 'minder eiwitten' verhaal. Want dat gaat gewoon echt nergens over.... Je hond hoeft niet 'minder eiwit', hij moet de 'juiste eiwitten' hebben. En de enige juiste eiwitten voor de hond: rauw vlees.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 04 nov 2006, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~Joke~
#656797
astrid van spyke schreef: o t is dus niet dat daar minder eiwitten inzitten,
spyke kreeg eerst altijd energiqeu compleet verschillende smaken,
en moesten daar altijd een ver eind voor rijden,
nu hebben we een dierenwinkel on ons dorp , die geen energiqeu heeft maar alleen van de diepvries rodi- en duck,
vandaar dat hij eerst rodi kreeg.

p.s hoe krijgen jullie je foto hier eigenlijk geplaatst.
Dan had je dus net de soorten gevoerd waar granen inzitten. Ook bij mijn Spike werd gedacht dat zijn aanvallen door dierlijk eiwit werd veroorzaakt, er werd nierdieet aanbevolen [laag eiwit%] Het ging bergafwaarts met hem: veel buikpijn en verlies van spierweefsel. Drie jaar geleden heb ik hem op carnibest overgezet en het bleek een gouden greep te zijn geweest. Ik kwam er dardoor achter Dat Spike geen aanvallen van het dierlijk eiwit maar door het plantaardig eiwit[granen] kreeg. Als ik naar de 'deskundigen'was blijven luisteren was Spike nu ws er al niet meer geweest. Nu viert hij vandaag zijn 10e verjaardag!!!
Ik maak inmiddels al langer dan twee jaar zelf het eten voor hem en de andere twee klaar!
Door astrid van spyke
#656813
dan heb jij ook wel moeten afzien ,
als een dierenarts mij iets zegt, ga ik er al vlug vanuit dat dat ook zo is,,,zonder er verder over na te denken ,
en van die eiwitten allergie , ja stom ,, maar t zit nu eenmaal in mijn hersenpan hihi,
maar lizzy ik begrijp wat je bedoelt met die eiwitten uhhh maar ik begrijp t nu wel.niet eiwitten,
ik vind t in elk geval moeilijk te beschrijven,
Door ~Joke~
#656850
astrid van spyke schreef: leuke foto van spike,, ook leuke naam hihi
trouwens jullie hebben allemaal leuke fotos.
Dank je  :D De banner is ter ere van zijn 10e verjaardag  ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door