Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#655417
Femke schreef: vanmiddag om half 3 weer naar de DA, het gaat echt niet goed  :'( :'( :'(

de zwelling is nu zo groot als een hele grote sinaasappel, voor mijn gevoel staat het op knappen   :-X

Loebas vergaat van de pijn, ligt de hele ochtend te janken.

Wat heb ik gedaan, door hem te laten castreren? :'( :'(
Ocharme, maar dit is gewoon dikke pech hebben, dat kon je echt niet voorzien!
Sterkte en heel veel beterschap voor Loebas! :-*
#655493
Arme Loebas, da's niet niks. En jezelf geen verwijten maken hoor Femke, dit komt maar bij 1 op de zoveel duizenden reuen voor en het is gewoon dikke pech dat het nu juist jouw Loebas moet treffen. Hopelijk viel het mee bij de DA en kon het "euvel" makkelijk oplossen.  ;)
#655505
Ach arme Loebas en arme jij :'(. Kan me voorstellen dat je er zelf ook goed ziek van bent, maar verwijt jezelf alstjeblieft niets, jij hebt alleen maar het beste met hem voor. Als je iemand al iets te verwijten valt zou het nog eerder de DA zijn, die heeft misschien de operatie niet goed uitgevoerd :-\ (weet ik niet hoor, maar bij wijze van spreken dan hè?).
Hoe is het ondertussen met de patient?
Beterschap en sterkte :-*.
#655611
Oh jeetje, arme Loebas.
Hij is nu een pechtvogel en jij kan daar niets aan doen !!!
Zoiets is niet te voorzien.
Aan de andere kant is hij OOK een geluksvogel, met een baasje zoals jij, die zich zo om hem bekommert.
Sterkte en heel veel beterschap !!   :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door