Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#653945
Vannacht ben ik een half uur opgeweest. Beau zat te piepen en voelde zich duidelijk niet lekker. Hij is een tijd buiten geweest, liep alsmaar gras te eten. Ook rommelde zijn buik enorm, vanmorgen nog steeds. En tijdens de wandeling at hij weer gras. Hij heeft net wel gewoon gegeten. Zou dit kunnen komen omdat hij gisteren voor het eerst vis heeft gegeten?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#653969
:-\ het zou kunnen ja... misschien is het niet zo goed gevallen. De enige manier om dat uit te testen is hem volgende week weer dezelfde vis te geven en kijken wat er dan gebeurt.
Zorg dan wel dat je Okugest in huis hebt ;).
Door *Natasja*
#653970
Nitus schreef: :-\ het zou kunnen ja... misschien is het niet zo goed gevallen. De enige manier om dat uit te testen is hem volgende week weer dezelfde vis te geven en kijken wat er dan gebeurt.
Zorg dan wel dat je Okugest in huis hebt ;).
Stom, dat heb ik in huis... Niet aan gedacht vannacht.
Door *Natasja*
#654440
Lizzy schreef: Hoe is het nu met hem? Heeft hij vette vis gegeten? Kan best hoor, dat hij dat niet verdraagt. Hij at het toch al niet graag, toch?
Gisterochtend ging het na een paar uur weer goed met hem. Hij had koolvisfilet op, is dat vette vis? Hij at het goed op (zalmkop lust hij niet) zaterdagavond. Wat denk je, zal ik het nog een keer proberen?
Door Lizzy
#654536
*Natasja* schreef: Gisterochtend ging het na een paar uur weer goed met hem. Hij had koolvisfilet op, is dat vette vis? Hij at het goed op (zalmkop lust hij niet) zaterdagavond. Wat denk je, zal ik het nog een keer proberen?
Ja, ik zou het rustig weer proberen. Vette vis wil nog wel eens reacties geven maar magere vis gaat meestal toch wel goed.

Mocht hij weer zo'n buikpijn hebben: dan is Okugest inderdaad een goeie hoor!
Door *Natasja*
#654577
Lizzy schreef: Ja, ik zou het rustig weer proberen. Vette vis wil nog wel eens reacties geven maar magere vis gaat meestal toch wel goed.

Mocht hij weer zo'n buikpijn hebben: dan is Okugest inderdaad een goeie hoor!
Ja, ik hoop dat ik er een volgende keer 's nachts aan denk om hem Okugest te geven...  ;)

Eind van de week ga ik hem weer dezelfde vis geven en dan maar afwachten of hij er weer buikpijn van krijgt. Ik houd jullie op de hoogte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door