Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#650477
Ik vroeg me af of er een alternatief voor spiersupport van Groene Os is..Op dit moment gebruiken wij dit voor Tiesto die waarschijnlijk een erfelijke labrador spierziekte heeft myopathie..Vind het nl best wel prijzig aangezien je nog geen maand met zo'n pot doet en dit uiteraard niet door de dierenverzekering wordt vergoed..de da had het anders over anabolen, maar dat zie ik niet zo zitten..en verder lijky het tiesto wel wat beter te gaan hierdoor..
Door Lizzy
#650878
Dit is de samenstelling van Spier Support:

Samenstelling
Glucosaminesulfaat, Chondroïtinesulfaat (90%), MSM, Calciumcitraat, Magnesiumcitraat, Creatine monohydraat, vitaminen B6 (pyridoxine HCl), vitamine C (ascorbinezuur, gebufferd), Feruline zuur, Octacosanol, Gamma oryzanol, A, D, E (d-alpha tocopherylacetaat), B1, B2, B3, B5, B12. Foliumzuur, Paba, Biotine, Choline bitartraat, Inositol, Hesperidine, Bioflavonoiden, , Calciumfosfaat, Kiezelzuur, Fosfor (calcium-), IJzer (gluconaat), Kalium (aminozuur gebonden), Chroom (picolinaat), Selenium (L-Selenomethionine), Zinkcitraat, Mangaan (aminozuur gebonden), Jodium (kelp), Koper (gluconaat), L-Lysine (HCl).

Ik ken geen alternatief. Maar als je alle stoffen afzonderlijk zou gaan geven, ben je (denk ik) maandelijks net zoveel geld kwijt...

Ik denk dat die voor paarden exact hetzelfde is als die voor honden. Als je 1,8 kg neemt, ben je 199,95 kwijt. Volgens mij is dat behoorlijk goedkoper. OK, hele uitgave natuurlijk ( :o) maar als je er dan ook 7 maanden mee doet.... Volgens mij berekening ben je dan ongeveer 28 euro per maand kwijt. Scheelt toch!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door