Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door LaSkyler
#651468
Juk!  :puke:

Bas heeft de dag nadat hij ze opgegeten had 1 keer diarree gehad maar heb verder niks aan hem gemerkt.
Vond het wel een eng idee als je ziet waartoe maden in staat zijn (Myasis  ::))
Maar dat ontstaat gelukkig voornamelijk wanneer vliegen eitjes in open wonden leggen of zoals bij konijnen rondom de anus  :(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#651516
LaSkyler schreef: Juk!  :puke:

Bas heeft de dag nadat hij ze opgegeten had 1 keer diarree gehad maar heb verder niks aan hem gemerkt.
Vond het wel een eng idee als je ziet waartoe maden in staat zijn (Myasis  ::))
Maar dat ontstaat gelukkig voornamelijk wanneer vliegen eitjes in open wonden leggen of zoals bij konijnen rondom de anus  :(

Vliegen eitjes in wonden of rond de anus van een konijn is natuurlijk heel wat anders dan maden eten.

Je kunt maden gewoon eten zoals al eerder gezegd is zijn ze ook nog eens heel voedzaam.
Door Lizzy
#651595
diamant schreef: Ik reageer een beetje laat.
Maar over maden kan ik genoeg vertellen.
Mijn ex was een visser en hij bewaarde zijn maden altijd in mijn koelkast. :'(
tussen de verse etenswaar . :'(
Dus ik heb er weleens 1ntje gevonden.
Goor was dat.
Maar hij heeft er weleens zonder dat hij het wist 1ntje of meer gegeten. ;D
Hahaha ;D ;D ;D

Maar vertel, hoe kwam dat in zijn eten terecht dan?
Door fester
#652955
Jojo schreef: :o :o ::)
Hier ook wel eens gehad. Ik had een paar lekkere kluiven gekocht. Dus ik dat gegeven aan de honden. Verder niet erg in. Kom ik even en ik aai een van mijn honden zo '' van is het lekker"', en ik dacht wat zie ik daar. Gatver allemaal maaien. En de hond maar lekker puizelen, die had nergens last van. <aar ik was zo geschrokken dat ik de dierenarts had gebeld wat ik moest doen. Zij vertelde niets aan de hand het kan echt geen kwaad. Ze hebben er ook niets van gekregen.
Door chrisje
#654006
Hier had ons meisje ook eens in het schuurtje gezeten van een vriend die ging vissen. Toen ik ze riep kwam ze terug, maar wat ik toen zag  :D
Ze had de pot met maden gevonden en waarschijnlijk haar hele hoofd erin gestoken. Ze hing gewoon vol en heeft haar buikje toen ook vol gegeten. Eerst gekeken of er geen in de gaatjes gekropen waren en toen even bekomen. Ze vond ze wel lekker, want ze heeft de hele tijd staan piepen voor het schuurtje  ;D
Door jeanne
#654008
diamant schreef: Ik reageer een beetje laat.
Maar over maden kan ik genoeg vertellen.
Mijn ex was een visser en hij bewaarde zijn maden altijd in mijn koelkast. :'(
tussen de verse etenswaar . :'(
Dus ik heb er weleens 1ntje gevonden.
Goor was dat.
Maar hij heeft er weleens zonder dat hij het wist 1ntje of meer gegeten. ;D
:o :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door