Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#651979
Hitam schreef: Hij heeft toch niet weer foto's genomen? Het kan ook zijn dat de zwelling afneemt maar het bot hetzelfde blijft. Het is wel een goed teken.

Heeft hij wel de injectie gegeven?
Ja hij heeft wel weer opnieuw foto's genomen, is dat erg? Want op 4 november worden er ook foto's genomen? Als je wilt kan ik je de foto's wel mailen, ze zijn namelijk digitaal. Er is overigens (nog) geen sprake geweest van een zwelling van de poot, hij vertelde op 9 oktober wel dat dit zou gaan gebeuren.

Nee hij heeft niet de injectie gegeven omdat hij niet zoveel in huis had. Hij vond 320 000 IU vit A en 160 000 IU vit D nogal veel. Hij zou dit bestellen voor 4 november.

Martijn van mij heeft een bepaald pakket waardoor je de foto's ipv grijstinten in kleur kan bekijken, dit is vele malen duidelijker en ook hier lijkt naar voren te komen dat het aan het afnemen is. Maarja misschien is de moeder de wens van de gedachten-:))
Gebruikersavatar
Door Hitam
#651997
Ok, nee het is niet erg. Maar dan kun je inderdaad redelijk objectief zien of de tumor kleiner wordt.
Het is wel al heel snel, meestal duurt het langer. Maar dat maakt niet uit. Geweldig! Ik ga duimen dat het zo doorgaat!
Door Cindy de Wolf
#652013
Bij Maarten hoeven de honden niet onder narcose en het zo klaar dus eigenlijk weinig stress in die zin. Ben blij dat het niet erg is om foto's te laten nemen. Ben dan ook heel benieuwd wat de foto's 4 november gaan uitwijzen.
Door tieneke
#652098
Cindy de Wolf schreef: Bij Maarten hoeven de honden niet onder narcose en het zo klaar dus eigenlijk weinig stress in die zin. Ben blij dat het niet erg is om foto's te laten nemen. Ben dan ook heel benieuwd wat de foto's 4 november gaan uitwijzen.
Ben ook erg benieuwd...sterkte 4 nov  ;)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#652225
Wauw, dat is positief nieuws! Super, zeg.
Ik hoop dat jullie nog een hele tijd van haar kunnen genieten.
Knuffel voor Terry :-*
Door Cindy de Wolf
#656840
We komen net terug uit Eersel en heel langzaamaan begin ik toch te juichen. De rontgenfoto van vandaag wees weer uit dat de tumor aan het slinken is. Het is nu zo'n 85% verdwenen ten opzichte van de eerste foto. Vooralsnog gaan we op dezelfde voet verder en moeten we 4 december voor controle terug.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#656842
Cindy de Wolf schreef: We komen net terug uit Eersel en heel langzaamaan begin ik toch te juichen. De rontgenfoto van vandaag wees weer uit dat de tumor aan het slinken is. Het is nu zo'n 85% verdwenen ten opzichte van de eerste foto. Vooralsnog gaan we op dezelfde voet verder en moeten we 4 december voor controle terug.
Wat een goed bericht, ik ben heel blij  :) voor jullie. Nu maar hopen dat de tumor nog verder slinkt.
Door Cindy de Wolf
#656876
Lizzy schreef: Allemachtig Cindy, wat een geweldig nieuws joh :-*! Dit is echt een wonder he! Ik ben zooo blij voor jullie!
Ja, dit kan je wel beschouwen als een persoonlijk wonder.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door