Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#642921
Blegh....lig je net lekker te slapen, krijg ik toch een boze droom: het stinkt verschrikkelijk en ik droom dat ik overal op kantoor van die gele briefjes moet opplakken met de tekst
" Wie heeft er poep aan zijn schoen?"      :o

Wat blijkt?

Beau ligt precies onder mijn neus (naast het bed op de grond), en heeft (weer) zijn anaalklieren geleegd  >:(.

Is het "normaal"  voor een oudere Herder dat hij dit zo elke 5 weken doet? Of is hier een middeltje voor?
(pleaeaeaeassseeeee  :P)

Ik ga nu zijn bed wassen, en zijn broek.... :-\
Door Peet
#642931
Audrina schreef: Heb je al lijnzaadextract geprobeerd?

Nee, wat doet dat? Da's toch een omega-3 leverancier?

Ik dacht dat dat voor slappe ontlasting was...Beau heeft overigens geen moeilijke stoelgang, keurige barfkeutels al zeg ik het zelf.... ;D

Het gebeurt echt spontaan bij hem, meestal in zijn slaap (en de mijne)
Door Audrina
#642933
Effe gekopieerd van Sanavesta:

Bellosan Lijnzaadextract

Bellosan zorgt voor een verbetering van de spijsvertering bij maag-darm- problemen, een mooie en dichte ondervacht en een altijd glanzende vacht. Samen  met Henne Zalmolie pakt het olifantshuid en huidverkleuringen aan. Dit dankzij de Omega 3 en 6 vetzuren die in beide producten aanwezig zijn. Tevens is Bellosan een prima middel bij anaalklierproblemen. Ook preventief.

Het schijnt dat ze ook 1 of ander anaalpakket  ::) hebben van Sanavesta, ook voor dit soort probleempjes, maar ik kan het zo gauw niet vinden op hun site.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#642938
Gitte had hier ook altijd zo'n last van >:(, nu krijgt ze 1x per week 1 granule Silicea C30 en het is over! :D Maarrrrr.... ik moet het dus wel blijven geven, want vergeet ik het een keertje dan wordt ik daar een paar dagen later wél aan herinnerd :-X. Dit middel werkt dus bij Gitte puur symptoom bestrijdend, heb nog niets gevonden wat haar er echt vanaf helpt. Maar goed, het is niet anders... ben al blij dat ik dit middel heb gevonden (dankzij Lizzy ;)).
Door Peet
#642940
Silicea heb ik in huis (dankzij de fistels  :()...daar zat ik ook al aan te denken.....die Sanavesta ga ik nog even verder uitzoeken.....
Gebruikersavatar
Door Nitus
#642956
Peet schreef: Silicea heb ik in huis (dankzij de fistels  :()...daar zat ik ook al aan te denken.....die Sanavesta ga ik nog even verder uitzoeken.....
Heb je wel de juiste potentie? Want voor Gitte's fistel heb ik ook wekenlang Silecea D6 gegeven, maar dat hielp voor geen meter tegen het legen van haar anaalklieren, C30 juist wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door