Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#641037
Kay heeft gisteravond een lap runderpens gehad. Net met ze gaan fietsen.....Kay poept....en wat doet ze......draait zich om, begint er aan te ruiken en maakt aanstalte om te gaan eten :-\
Rararara
De hele week geen last van gehad!
Door Lizzy
#641139
Nou jaaaa! Wat raar! Kun je nog een keer de proef op de som geven? (paar dagen geen pens en dan weer wel pens).
Door conleeuw
#641142
trimsalon schreef: Kay heeft gisteravond een lap runderpens gehad. Net met ze gaan fietsen.....Kay poept....en wat doet ze......draait zich om, begint er aan te ruiken en maakt aanstalte om te gaan eten :-\
Rararara
De hele week geen last van gehad!
mischien vindt hij de pens zo lekker en kan hij het in zijn ontlasting nog ruiken en wil het daarom eten??? :-\kweetutniet, zit ook maar te gissen ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#641167
Lizzy schreef: Nou jaaaa! Wat raar! Kun je nog een keer de proef op de som geven? (paar dagen geen pens en dan weer wel pens).
Dat ga ik zeker doen ???
Je hoort het wel
Ik heb altijd iets "vreemds" met de honden, hoor! ;D
Door avalon
#641409
Geef er anders de volgende keer een stuk verse annanas achteraan. Schijnbaar vinden ze hun poep dan minder lekker. (in iedergeval niet meer om op te vreten). Hier zijn ze na een lap pens altijd aan de schijt, daarom geef ik er een kale rib achteraan, want daar raken ze van verstopt, zo mengt het een beetje in de hond. Het werkt wel en ze vinden het geen probleem hoor dat ze een kale rib na de pens moetten eten. Zo geef ik ook altijd een stuk peperkoek wanneer ik vermoed dat het bot dat ze op hebben te hard of te scherp was, hebben de honden ook geen enkel probleem mee (stelletje kliko's).
Gebruikersavatar
Door *Monique
#641410
avalon schreef: Geef er anders de volgende keer een stuk verse annanas achteraan. Schijnbaar vinden ze hun poep dan minder lekker. (in iedergeval niet meer om op te vreten). Hier zijn ze na een lap pens altijd aan de schijt, daarom geef ik er een kale rib achteraan, want daar raken ze van verstopt, zo mengt het een beetje in de hond. Het werkt wel en ze vinden het geen probleem hoor dat ze een kale rib na de pens moetten eten. Zo geef ik ook altijd een stuk peperkoek wanneer ik vermoed dat het bot dat ze op hebben te hard of te scherp was, hebben de honden ook geen enkel probleem mee (stelletje kliko's).
Ja dat van die ananas ken ik. Maar ik wil alleen zeker weten of het van de pens is :-\
Die peperkoek is ook een trucje wat ik inderdaad ken
Door avalon
#641420
trimsalon schreef: Ja dat van die ananas ken ik. Maar ik wil alleen zeker weten of het van de pens is :-\
Die peperkoek is ook een trucje wat ik inderdaad ken
Daar kan je maar op 1 manier achterkomen. Pens geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door