Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door WenEnChelsea
#637681
Hallo,

Zoey is gisteren gesteriliseerd,en net zag ik ineens een schijf bult zitten,ik heb gelijk de dierenarts gebeld en gevraagd of ze injectie had gehad!
Dat had ze dus idd ook,hij zei dat het waarschijnlijk door bewegen komt(tijdens prikken neem ik aan)en dat als het niet weg is maandag ik even moet bellen!

Het is zeg maar bij de ribbenkast aan de zijkant.

Ze had er ook aan gebeten,heb het schoongemaakt met tea tree en daarna zalf met tea tree erop gedaan!

Hebben jullie hier wel eens mee te maken gehad?

Groetjes Wendy
Door 202Spots
#637690
Wanneer ze hier niet in hun bil geprikt worden dan krijgen ze alle twee ook 'n bult..is niks ernstigs en gaat vanzelf wel weg....kan wel 'n paar dagen of 'n week duren hoor, dus niet ongerust blijven ;)
Wanneer je weet waar de hond gespoten is dan kan je wel goed masseren nadat de prik is gegeven om te voorkomen dat er 'n bult komt....
De meeste honden hebben nergens last van,maar sommige honden reageren op de plek van de injectie..ik heb op hun map staan dat ze wanneer er 'n injectie nodig is,dan in hun bil gespoten moeten worden.
Door Lil
#637995
Denk dat het net als bij mensen is, de ene krijgt van een goed geplaatste prik meteen een spuitplek en bij de ander kun je vijf keer misprikken en die heeft nergens last van. Nazorg is meestal gratis, dus als ze blijft bijten gewoon even terug naar de da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door