Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door marja
#632029
Anita* schreef: ja aambeien haha ;D ;)

Ik denk dat mijn man dan ook maar moet gaan barfen ;D ;D
ohhhhh nu wordt het te erg hoor ;D
Door Anita*
#632030
marja schreef:
Ik denk dat mijn man dan ook maar moet gaan barfen ;D ;D
ohhhhh nu wordt het te erg hoor ;D
whahaha ja en ik ook  ;D ;D ;D ;D
Door Anita*
#632033
marja schreef: er zitten 218 man mee te lezen hoor ;D
ach ja  nou het is menselijk ik heb ze ook maar gratis gekregen van mijn kinderen...en jou man dan hahaha nee laat maar ;D
Door marja
#632034
Anita* schreef: ach ja  nou het is menselijk ik heb ze ook maar gratis gekregen van mijn kinderen...en jou man dan hahaha nee laat maar ;D
Ik moet morgen weer heeeeel wat aambeien verzorgen (wijkverpleging)  ;D
dus trusten ;)
Door Anita*
#632036
marja schreef: Ik moet morgen weer heeeeel wat aambeien verzorgen (wijkverpleging)  ;D
dus trusten ;)
ben zelf bejaarde verzorgster maar ik ben morgen vrij..maar ik ga ook zo in het nessie truste en geef je honden een knuffel van me  ;)
Door tieneke
#632099
Anita* schreef: ach ja  nou het is menselijk ik heb ze ook maar gratis gekregen van mijn kinderen...en jou man dan hahaha nee laat maar ;D
Ohhh...echt errug zijn jullie!  :2funny:
Door Anita*
#632102
tieneke schreef: Ohhh...echt errug zijn jullie!  :2funny:
ja sorry hoor mijn exuses, het was ook een beetje laat gisteren en ik was een beetje melig,zal niet meer gebeuren  :-[ :-[ ;D
Door conleeuw
#632118
Kruimel schreef: Do, zit niet te pesten  >:( >:( >:(

Wit kan van de botten wezen, of als je veel lichtgekleurd vlees voert, dus bv kip.
Pas maar op, straks ben je ook zo'n poepkijker  ;D ;D ;D
Er staan hier hele topics over kleur, consistentie, frequentie en reuk van hondenpoep  ;D ;D ;D
;D ;D ;D whahaha, ik lees soms half, en eigenlijk vul mijn hersenen dan aan wat ze kennelijk denken in het rijtje thuis hoort........ dus ik lees, kleur, consistentie, freqentie, en reuk en smaak  ;D ;D ;D ik kan nauwelijks zien door de tranen heen, mens wat heb ik gelachen, het doet gewoon pijn.... the wonderfull world of a dysletic... dingen lezen wat er helemaal niet staan ;D ;D ;D
nou ben ik zeker een grote poep inspecteur en vindt ik het nog wel erg interessant ook, maar ook voor mij is dat toch echt wel een stap te ver ;D ;D
Door Kuszco
#632164
Nee hoor. Is normaal. Was bij ons in het begin ook. Ze poepen nu aanzienlijk minder. Slaan regelmatig een dag over. En Lotje plast zelfs maar 2-3 keer per dag.
Toen ik net startte met CB poepte ze soms 3 dagen helemaal niet. Daarna is het regelmatiger geworden ,1x per dag.
Door marja
#632166
Kuszco schreef: Nee hoor. Is normaal. Was bij ons in het begin ook. Ze poepen nu aanzienlijk minder. Slaan regelmatig een dag over. En Lotje plast zelfs maar 2-3 keer per dag.
Toen ik net startte met CB poepte ze soms 3 dagen helemaal niet. Daarna is het regelmatiger geworden ,1x per dag.
Op dit moment heeft Stapper diaree en Zara kan helemaal niet poepen, pfffffff :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door