Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door diana
#56959
Boy heeft het een week of 2 geleden gehad , moest met een kuur verholpen worden was een virus.
nu heeft Lady het sinds vannacht
ook weer een kuur helaas schijnt te heersen .
huismiddeltjes helpen dan echt niet hoor.
waardeloos.
en...de vervangend d.a vroeg wat ze te eten kreeg , omdat ze zo prachtig was...!!!!!.
ik zei; uitsluitend versvlees.
tja zei ze , maar daarom gaat het natuurlijk ook niet over...u kan beter wat minder brokjes voeren...
nou die heeft ze al 2 jaar niet gehad zei ik vandaar dat ze er zo mooi uit ziet zoals u al opgevallen was ...toch????hahaa.
ik weet wel wat ik haar de komende dagen moet geven hoor!!!
Door Diegel
#57003
Het is soms heel moeilijk om te wachten...
Onlangs was Diegel ook ziekjes, diarree en heel lusteloos. Ze dronk wel veel, dus ik denk wel dat ze koorts had..
Ik had mezelf voorgenomen om drie dagen te wachten en haar gewoon te laten rusten. Ik voelde me best wel onzeker, maar ik wist zeker dat de da me een kuurtje zou aansmeren als ik zou gaan...
Op de ochtend van dag vier kwam ze vrolijk naar me toegekwispeld, oef...
Dat is het probleem vaak met da's, ze willen je nooit de deur uit laten gaan zonder pilletje of spuitje..
Ik vind het vooral voor een hond, die met zijn neus overal gaat inzitten, belangrijk om een flinke weerstand op te bouwen, en dat gaat alleen maar door goede voeding en tijd...
Door Truus
#57062
Vannacht was het weer raak :-\ Mila had alles weer onder gescheten. De hele dag heeft ze geslapen en zelfs op de bank springen ging moeilijk.Het frummeltje zwabbert nog geen eens met haar staartje als ze me ziet :(
De darmen van Timo begonnen gisteravond ook al te rommelen dus nu heb ik ze op gekookte kip en rijst gezet. Maar weer afwachten of nu alles goed gaat.
Ik denk toch dat het een virusje is.
Bedankt voor jullie reactie's.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#57083
Ach wat zielig...

Bij Bas heb ik het bijna een week aangekeken en ben nu blij dat ie toch medicijnen heeft, hij kon er zelf gewoon niet goed vanaf komen.

Achteraf bekeken zeg ik zelfs dat ie de week ervoor al tekenen heeft gegeven omdat ie toen een paar keer heeft overgegeven en op stokken zat te kauwen. Blijkbaar gaat Bas op stokken kauwen ipv op gras als hij last van zijn buik heeft (die zal wel denken "maatje graspriet is mij te klein ;D)
Door Truus
#57086
Ivonne schreef: Ach wat zielig...

Bij Bas heb ik het bijna een week aangekeken en ben nu blij dat ie toch medicijnen heeft, hij kon er zelf gewoon niet goed vanaf komen.

Achteraf bekeken zeg ik zelfs dat ie de week ervoor al tekenen heeft gegeven omdat ie toen een paar keer heeft overgegeven en op stokken zat te kauwen. Blijkbaar gaat Bas op stokken kauwen ipv op gras als hij last van zijn buik heeft (die zal wel denken "maatje graspriet is mij te klein ;D)
;D ;D ;D Het berichtje heeft elkaar gekruist ???
Heb elders ook geschreven naar jou ;)
Door Truus
#57249
tieneke schreef: Hoe is ie vandaag Truus?
Heb je nog geruimd vannacht of is het al minder nu?
Hoi Tieneke, dat is toch leuk he :D, zet ik de P.C., zie ik gelijk jouw berichtje. Wat een belangstelling ;D
Vannacht is het goed gegaan en heb niet meer hoeven ruimen gelukkig. Vandaag is ze weer aardig opgeknapt en ik denk dat we het ergste gehad hebben.Pffff een pak van m'n hart. Het frummeltje was echt ziek :'(.
Timo rolt er doorheen , heeft ook meer weerstand denk ik. Vandaag krijgen ze gekookte kip en rijst en gaan weer langzaam over op normaal voer. Mila zou wel een hele bak op kunnen , toch doen we dat lekker effe niet ;)
Groetjes en bedankt :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#57253
O gelukkig al weer aan de beterende hand.
Ja ik zou ook maar lekker langzaam weer gaan voeren,anders gaat het weer miis. dikke :-* voor Mila
Door Truus
#57256
sylvia schreef: O gelukkig al weer aan de beterende hand.
Ja ik zou ook maar lekker langzaam weer gaan voeren,anders gaat het weer miis. dikke :-* voor Mila
Je krijgt een natte lik terug :P ;D
Door tieneke
#57258
Gelukkig is het poepruimen over! ;D
En inderdaad een paar daagjes rustig aan doen met eten zodat de darmen weer herstellen.
Hopelijk krijgt Timo verder geen last.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door