Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sennaruby
#630829
Dank jullie wel! De knuffels zijn doorgegeven en de CB heeft ze tot nu toe goed binnengehouden!! Het gaat nu echt de goede kant op, ookal is het nog steeds een zielig hoopje...

Groetjes,

Fieke
Door Sennaruby
#631142
Bedankt voor de knuffels en de beterschapswensen. Eten houdt ze nog steeds goed binnen en ze begint ook weer wat interesse voor de wereld om haar heen terug te krijgen. Het is nog niet veel, maar langzaamaan gaat het weer iets beter  :)
We hebben ons echt even goed ongerust gemaakt, pffft

Groetjes,

Fieke
#631706
Senna knapt nog steeds langzaam elke dag weer wat meer op, maar een opvallend en, vind ik, verontrustend iets is, dat ze sinds ze is gaan braken ook VEEL meer is gaan drinken en plassen. Ze drinkt normaalgesproken echt bijna niets en ze plast hooguit 3x per dag en dan loopt ze ook echt te zoeken naar de perfecte plaats voor haar plasje, maar nu... Ze drinkt erg veel en plast wel 6x per dag. Zou iets in die paardendrol hiermee te maken kunnen hebben en misschien zijn weerslag hebben op haar nieren?! :-[

Groetjes,

Fieke
Door Lizzy
#631708
Geen idee, maar zou het geen goed idee zijn om een volledig bloedanalyse te doen? Misschien is er toch iets mis met haar nieren, als gevolg van iets raars dat ze gegeten heeft? (hoeft niet persee de drol geweest te zijn).
Door Sennaruby
#631710
Daar zat ik ook al aan te denken. 'Toevallig' moest ik toch een bloedonderzoek laten doen rond deze tijd, dus dan laat ik maar weer eens alles goed nakijken. Hopelijk valt het mee....

Groetjes,

Fieke
Door Lizzy
#631835
Sennaruby schreef: Daar zat ik ook al aan te denken. 'Toevallig' moest ik toch een bloedonderzoek laten doen rond deze tijd, dus dan laat ik maar weer eens alles goed nakijken. Hopelijk valt het mee....

Groetjes,

Fieke
Ik ga duimen voor je!
Door bruutjevos
#632648
Hmmm hou dat overgeven maar goed in de gaten...Hier begon onze Dimitri op zondag nacht ook te braken en die was maandag middag om 15 uur al uitgedroogd...

Hij kreeg toen dus subcutaan 1 liter vocht, en primerid en metrazol kuur mee.
Door Sennaruby
#632759
Hè bah, wat naar zeg... Hoe is het nu met Dimitri? Senna is gelukkig niet uitgedroogd en ze is nu ook weer helemaal opgeknapt, maar het is zeker opletten geblazen met dat braken...

Knuffel voor Dimitri!

Fieke
Door Sennaruby
#632806
Daar ben ik ook heel blij mee  :)
Het is zo naar om je hond zo ziek te zien en weinig tot niets te kunnen doen... Maar ze eet nu weer met smaak alles wat ik haar voorzet, dus het leed is gelukkig weer geleden!!!

Groetjes,

Fieke
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door