Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#630253
Weet iemand hier in hoeverre Pens slecht kan zijn voor honden die gevoelig zijn voor blaasgruis enzo?
Door Buddy
#630311
Ik heb er geen idee van. Nog steeds geen beterschap? Hier is alles onder controle, daarstraks nog effe pH gemeten en die was 6. Ik let nu eigenlijk op niets speciaals meer in verband met zijn voer.
Door Daisy75
#630424
Ja het zakt wel hoor maar zoals ik al vertelde in een andere topic had ik met een man gesproken uit een reformzaakje, en die dacht dat dat niet al te best was pens maar hij twijfelde ook, vandaar mijn vraag.
En omdat hij verder mij alles vertelde wat ik hier ook altijd al hoor en lees kwa info  nam ik deze man zeer serieus (want hij wist waar hij het over had)...dus wilde het even checken hier.
Door Lizzy
#630428
Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom pens niet goed zou zijn.... Hoewel Tannetje wel eens heeft gepost dat spiervlees verzurender werkt als orgaanvlees.... Ik heb met de Dalmaat juist de tegenovergestelde ervaring, maar dat is vaak met purine-rijke orgaanvleessoorten zoals lever... Misschien dat Tannetje het antwoord weet!
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 10 sep 2006, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Daisy75
#630445
Lizzy schreef: Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom pens niet goed zou zijn.... Hoewel Tannetje wel eens heeft gepost dat spiervlees verzurender werkt als spiervlees.... Ik heb met de Dalmaat juist de tegenovergestelde ervaring, maar dat is vaak met purine-rijke orgaanvleessoorten zoals lever... Misschien dat Tannetje het antwoord weet!
oeps wat bedoel je lizzy...er staat dat spiervlees verzurender werkt dan spiervlees...hihihi...ik zal tannetje eens mailen.. ;)
Door Lizzy
#630446
KayleighShanden schreef: oeps wat bedoel je lizzy...er staat dat spiervlees verzurender werkt dan spiervlees...hihihi...ik zal tannetje eens mailen.. ;)
Sorry. Verwarring in mijn hersenen.... Volgens Tannetje (wat ik laatst van haar las in een posting) werkt spiervlees verzurender als orgaanvlees (terwijl ik de ervaring heb dat het andersom is - vandaar ook mijn typ-verwarring).
Door Daisy75
#630448
Lizzy schreef: Sorry. Verwarring in mijn hersenen.... Volgens Tannetje (wat ik laatst van haar las in een posting) werkt spiervlees verzurender als orgaanvlees (terwijl ik de ervaring heb dat het andersom is - vandaar ook mijn typ-verwarring).

Hihi dank je wel...ik heb tannetje gemaild...ik hoop niet dat ze gek word van me... :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door