Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door boskat
#630565
Sammetje is niet te dik ,vind ik,mooi op gewicht zo hoor
Joey de lab,die is mooi op gewicht .
Denk zelf dat het niet mooi is als je Sam nog dunner laat worden,dan wordt het een gratenpakhuis
Door Debora
#630760
Ine schreef: Ja, dat is zo en als je dan eerlijk er iets van zegt, zijn ze nog boos ook, want de honden krijgen al zo weinig eten! 8) :-\ :D
Pfoe dat had ik laatst in het park met een beagle eigenaresse. Ik had haar al een paar keer eerder gesproken. Maar het was alweer een tijdje geleden dat ik de hond had gezien. Wát een worst op pootjes zeg. Beestje is nog geen jaar oud. Koppie is veel te klein voor het dikke lichaam  :-\ Dus ik zei, voor mijn doen voorzichtig: zozo daar mag wel iets vanaf.
Vrouw boos. Nee hoor ze vond haar goed zoals ze nu was.  :-X Enne, ja hond was zo met haar hormonen bezig he....Dus ik zei: goh, is ze (bijna) loops ofzo dan? Zij weer, geïiriteerd,: Nee maar daarom kan ze nog wel met haar hormonen bezig zijn.... ::) Nah, dan ben ik uitgel*ld hoor...
Door Debora
#630762
boskat schreef: Sammetje is niet te dik ,vind ik,mooi op gewicht zo hoor
Joey de lab,die is mooi op gewicht .
Denk zelf dat het niet mooi is als je Sam nog dunner laat worden,dan wordt het een gratenpakhuis
Je mag dr ribben wel eens komen voelen dan. Er zit echt een speklaagje omheen hoor. Als ik het criterium aanhoudt wat Ine zegt: zonder druk aaien en dan de ribben kunnen voelen....dan merk je het dus meteen. En tis echt niet dramatisch veel hoor, geef ik toe. Maar mooi vind ik het niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door