Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#629126
Zou het dan toch waar zijn??Waar ik zo op had gehoopt?? ondanks ook negatieve berichten?
Naar in het begin eigentlijk niet zo heel veel verbetering en af en toe zelfs schlechter worden
moet ik zeggen....het gaat beter met BOY!!

YPPIEE.......................


hij loopt nog steeds mank met zijn linkervoorpoot,
maar het wordt minder en gisteren is hij gewoon een stuk gerent en had volop plezier!!!
En het mooiste vind ik....geen metacam meer nodig!!!
heel...heeel af en toe een paar druppels!

ik ben gelukkig.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#629132
senadance schreef: Zou het dan toch waar zijn??Waar ik zo op had gehoopt?? ondanks ook negatieve berichten?
Naar in het begin eigentlijk niet zo heel veel verbetering en af en toe zelfs schlechter worden
moet ik zeggen....het gaat beter met BOY!!

YPPIEE.......................


hij loopt nog steeds mank met zijn linkervoorpoot,
maar het wordt minder en gisteren is hij gewoon een stuk gerent en had volop plezier!!!
En het mooiste vind ik....geen metacam meer nodig!!!
heel...heeel af en toe een paar druppels!

ik ben gelukkig.
Yeahhhh  Afbeelding
Door Ine
#629251
En dat al na pas 1 maand?
Dan gaat het zeker goed!
Fantastisch!! 8)
Door donna
#629649
Toppie!
Bij Donna werkt het ook.Ze heeft het 3 maand geleden gekregen in beide ellebogen en 1 knie.
Bij haar was het de eerste weken ook slechter als daarvoor maar langzaam aan kan ze steeds meer.
Ze is deze week maandag en donderdag beide 2 uur mee naar het bos geweest en daar heeft ze behoorlijk lopen sprinten.
Dit heeft ze na haar ED operatie(25-11-04) niet meer gedaan!!!
Ook de dagen erna gaan goed.
Donna krijgt nog wel steeds pijnstillers.(voor het goud kon ze MET pijnstillers erg weinig nu erg veel).
Ik heb 2 weken geleden geprobeerd de pijnstillers af te bouwen maar zag toch te veel verschil in haar gangwerk dus laat ik dit eerst nog maar even zo.
Als straks de bespiering weer wat beter is(en dat gaat nu in een rap tempo)proberen we het nog eens!...ze krijgt einelijk weer een beetje billen! :)
Geestelijk voelt ze zich ook stukken beter.Ze is een echte doe hond en werd een beetje deprie van het rustig aan doen.
Ook ben ik zelf een stuk rustiger als ze iets doet wat eigenlijk te ruig gaat.Eerder zat ik overal bovenop en maande haar steeds rustig te doen nu kijk ik er na en denk ik...zo die is gek ;D
Groetjes Hilda en een gouden poot van m'n hondje.
Door senadance
#629716
wat fijn voor Donna, en voor haar baasje,


wat een geluksgevoel he...als het met je hond beter gaat, daar kan niets!!! tegen op :D :D :D :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door