Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dunja
#604368
:'(Wie kan mij helpen..
Ik heb een oppashond die erg veel last heeft van jeuk. Volgens mij heeft ze geen vlooien..
Ze heeft het voornamelijk op de achterkant van haar achterpoten en in haar liezen.
Ze likt en bijt tot bloedens toe. Ik kan er wel mee naar de dierenarts gaan, maar wil eigenlijk eerst zelf even proberen.
Weet iemand een middeltje, creme oid wat ik kan gebruiken zodat t wat rustiger voor haar wordt ?

Groet Miriam
Door dunja
#604403
z :-[ keb geen idee wat ze eet... het is duur voer dat weet ik wel..
Soort van vierkant brokje met ribbels...
Hammameliscreme met melkvet?? Waar haal ik dat??
Door tieneke
#604413
Kruimel schreef: Ja, da's uiteraard ook de vraag  ;) maar voor acuut lijkt mij een zalfje toch wel fijn.
Ja want een hond met jeuk is vreselijk...misschien toch even langs de Da?
Door dunja
#604547
Eigenlijk pas ik niet op de hond, maar de buurvrouw past op haar.
Ze kwam langs met dit probleem. dus ik zij"kijk maar in de zoekmachine, of type de vraag even in".
Het ziet er echt naar uit. Ze is nu hamameliscreme halen. Het probleem is, dat we verder niet veel van haar weten. Als de eigenaren terug zijn, zal ik ze het adres van barfplaats wel geven. Nu maar even proberen met die hamamelis creme, en anders maar da als er geen andere oplossing is.
Door tieneke
#605195
dunja schreef: weet ik niet. Hoe kun je dat zien?
De hond likt aan haar achterste of rijdt sleetje...dwz ze trekt haar achterlichaam en kont over de grond ;)
Door Jojo
#605485
tieneke schreef: De hond likt aan haar achterste of rijdt sleetje...dwz ze trekt haar achterlichaam en kont over de grond ;)
Hmm, dat hoeft niet altijd, die van mij gaat bijten in zn achterpoten en probeert zo bij zn bibsje te komen ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door