Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lieve 14
#609325
Hallo Indorocker!
Hopelijk gaat het nog steeds goed met je hondje,maar je mag hier echt ook binnenspringen als het goed gaat. ::) ;)

Ik reageer even omdat ik met mijn Shih-tzu ook heel veel darmproblemen heb gehad + nog een hoop andere soorten van ontsteking...Elke keer weer was het paniek aan boord want het is mijn eerste hond en ik ken zijn voorgeschiedenis niet...Maar dit forum is een echt goede hulp geweest.

Ik heb niet lang brokken gegeven(exact 3weken) moet ik zeggen maar daarmee waren niet direct alle problemen van de baan.Volgens mij is het darmflora van je hond helemaal niet meer in orde en dat vraagt tijd,goede zorgen en bezoekjes aan de dierenarts.

Zonder bedweterig te willen zijn wou ik je alleen maar aanraden het eten van je hond eens van dicht bij te bekijken...ik ben één van de velen hier die ondervonden hebben dat rauw echt een bijdrage levert aan de gezondheid van je hond. Mijn dierenarts weet dat ik vers voer en moeit zich daar niet mee...Hij heeft wel de evolutie gezien van een heel zieke hond naar een levendig en pienter baasje...

Heel veel succes verder! :)

Groetjes
Lieve en Benjo
Door indorocker
#609379
DIT IS DE EERSTE KEER DAT HIJ ZIEK IS,hij is nu 5 jaar hij staat al die tijd op brokken of eet met ge pot mee, heb m\nooit last er van gehad tot nu.Ik heb het idee dat het komt door in de maas te zwemmen dat is 2 weken geleden sinsdien was het mis het gaat nu goed ga langzaam over op zijn gewoon eten.
Door indorocker
#609398
eN ALS JE OVER OP VERS GA KAN JE DAN OOK PENS GEVEN HEB GEZIEN DAT ER 2 SOORTEN ZIJN WELKE IS DAN GOED OM TE KOPEN,
Gebruikersavatar
Door cheeta
#609404
indorocker schreef: eN ALS JE OVER OP VERS GA KAN JE DAN OOK PENS GEVEN HEB GEZIEN DAT ER 2 SOORTEN ZIJN WELKE IS DAN GOED OM TE KOPEN,
als je pens er bij gaat geven geef dan de vuile pens, maar alleen kip pens en rijst is geen volwaardige voeding voor je hond.
mocht je willen combineren met de brokken zorg dan dat je de brokken en het rauwe niet combineert maar een maaltijd brok en de volgende maaltijd rauw, liever niet combineren i.v.m verterings problemen
Door indorocker
#609407
rIJST KRIJGT HIJ NIET DAAR GAAT HIJ VAN AAN DE RACE HEB IK GEMERKT. NORMAAL EET HIJ MET DE POT MEE , EN TUSSEN DOOR ALS HIJ HONGER HEEFT BROKKEN,MAAR ALS HIJ OP VERS GAAT WAT IS EEN DAN GOED OM TE GEVEN. WAAR BESTAAT HRT VERS DAN UIT
Door Jo
#609437
indorocker schreef: rIJST KRIJGT HIJ NIET DAAR GAAT HIJ VAN AAN DE RACE HEB IK GEMERKT. NORMAAL EET HIJ MET DE POT MEE , EN TUSSEN DOOR ALS HIJ HONGER HEEFT BROKKEN,MAAR ALS HIJ OP VERS GAAT WAT IS EEN DAN GOED OM TE GEVEN. WAAR BESTAAT HRT VERS DAN UIT
Vers is o.a de BIBI waar ik je over verteld heb.
Kijk eens op http://www.bibidiervoeding.nl daar word uitgelegd wat Bibi nou eigenlijk is.
Roep van de week anders even JOOOO als je langs mijn tuin loopt, dan laat ik je wel zien wat Bibi is.
Moet je wel 'smiddags of 'savonds komen want 'smorgens werk ik ! ;)
Door tieneke
#609570
indorocker schreef: eN ALS JE OVER OP VERS GA KAN JE DAN OOK PENS GEVEN HEB GEZIEN DAT ER 2 SOORTEN ZIJN WELKE IS DAN GOED OM TE KOPEN,
De donkere pens moet je dan geven bijvoorbeeld pens kompleet van smuldier of Bibi ;)
Door indorocker
#609577
eN ALS JE PENS GEEF WAT NOG MEER OF IS DAR GENOEG.Weet niet zo veel van het eten over braf lees er wel hier wat over .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door