Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#591632
Mister T schreef: ff gegoogeld voor je ;)
Thanks Pam!! Lief van je!
In principe hoeft dat na één aanval nog niet, maar gezien de leeftijd van Tor is er een onderliggende oorzaak voor deze aanval. Dus ik zou even overleggen met je dierenarts en eventueel een uitgebreid bloedonderzoek laten doen. Misschien is de oorzaak gewoon goed te behandelen.
Een bloedonderzoek voor epilepsy moet eigenlijk zo snel mogelijk NA 'n seizure gedaan worden om eventuele afwijking te zien...
Maar ik had van de week van alle 2 de honden de uitgebreide bloodpanel laten doen, en het enige wat bij Tor afweek van de normale waardes was de
GGT (Gamma-glutamyl transpeptidase) is 'n liver enzyme (wat in de gal van de lever zit)
Dat is normaal 1-12 en bij Tor is het 15.
Ik heb er met Dr.Dodds over gesproken en zij weet ook geen reden waarom het verhoogd is,want alle andere lever waardes zijn prima in orde.
Omdat verders alles prima is en er nergens afwijkende waardes zijn, hoef ik daar verder geen zorgen over te maken.

Ik ben net effe wezen lopen met ze, en Tor doet net alsof er niks gebeurd is....
dogs...go figure.. ::)
Ik houd hem vandaag goed in de gaten en hoop dat er geen clusters komen, wanneer er vandaag verder niks gebeurd dan kan ik alleen wachten op eventueel volgende, ik weet nog dat er eerst 3 of 4 seizures met 'n maand er tussen moeten komen voordat er aan meds gedaan word.
Wanneer er 'n cluster van meer dan 3 op dezelfde dag komen...dan is 't 'n ander geval...dus ik hoop ook maar dat dit eenmalig is...
Door Femke
#591638
Hey Dory wat vervelend om te horen voor je :-\ :-\

Het hoeft niet per sé erger te worden, Sunday heeft de laatste 2 jaar 2 keer een aanval gehad.
Ik schrijf het steeds op, wat er aan de hand is, wat hij heeft gegeten die dag, of er verder nog bijzonderheden zijn etc, maar ik heb nog nooit iets kunnen ontdekken wat de oorzaak is.
Door jon
#591659
Wat zal je geschrokken zijn ook al ken je het verschijnsel begrijp ik. Hopelijk blijft het inderdaad bij deze ene keer.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#591662
Gatsie Dory! Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte ermee en ik duim dat het eenmalig was.
Door Audrina
#591668
Oh jakkes Dory. Gaat het net weer goed met Cis en dan begint Tor. :( Hopelijk blijft het bij deze ene keer en gaat het verder goed. Sterkte. :-*
Door Elise
#591755
Pffft Dory wat schrikken is dit :( Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft. :-* voor Tor!
Door Ine
#591791
Je hebt wel even genoeg gehad nu, dus ik ga er heel hard voor duimen, dat dit éénmlig was!
Knuffel voor beide kanjers en ook voor jou! :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#591824
He gatver Dory, wat vervelend nu weer en wat zul jij geschrokken zijn zeg.
Ook ik ga heel hard voor je duimen dat dit eenmalig was.
Een dikke knuffel voor Tor en voor jou. :-*
Door Truus
#591826
O jakkes :-\, ik lees dit nu pas Dory. Sterkte en ik ga duimen dat alles goed blijft gaan vanaf nu hoor :-*
Door K@rin
#591858
Oh Dory wat vreselijk !
Wat zul je geschrokken zijn :-* :-* :-*
Ik hoop, dat het mee zal vallen en dat de volgende aanval nog heel lang weg zal blijven !
Sterkte ermee en een dikke knuffel voor Tor (en jou natuurlijk) Afbeelding
Door charmed
#591867
Hoi,

Hopenlijk is dit een eenmalige aanval. Ik weet precies hoe je je voelt.

Gr. jacqueline
Door tieneke
#591909
202spots schreef: Net weer eentje.... :'(
ik ga toch maar effe naar de DA..
Ohhwww...wat vreselijk Dory :'(
En je hebt al zoveel met Cis meegemaakt... :-X
Door danielle1980
#591911
o wat erg zeg :(
mijn vorige hond is aan epilepdie overleden, echt eem rotziekte. :(
sterkte en dikke knuf voor tor
Door Ine
#591912
202spots schreef: Net weer eentje.... :'(
ik ga toch maar effe naar de DA..
Och hemel, Dory :-\
Ik wacht nog even op je, voor ik ga slapen!
Ik weet even niet, wat ik moet zeggen, maar ik voel je angst! :'( :-* :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door