Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#52060
Zit ook bij Dier en Zorg, met onze beide honden en 2 katten die bij mijn moeder wonen.

Zelfs de alternatieve behandeling van Dr. Aharon wordt vergoedt!!

Afgelopen jaar zijn ze wel wat gaan schrappen in de vergoedingen, vergoeding voor chippen ed teruggebracht naar 50%.
Verder ben ik er goed tevreden over!!
Gebruikersavatar
Door Cherry
#52070
In Belgie is er geen ziekteverzekering voor honden maar die is er wel een tijdje geweest, ik wilde mijn Dobers daar verzekeren maar ze waren toen te oud, de voorwaarde was max. 9 jaar.
Nu met een pup heb ik weer geinformeerd en nu blijkt dat het allang opgedoekt is, de verzekering was niet rendabel voor de verz.maatschapij kreeg ik als uitleg van mijn DA. Ik heb ook één keer een mailtje gestuurd naar een Nederlandse verz.maatsch. maar dan moet je ook in Nl wonen.
Mag ik vragen Nicolette of jou dochter in Belgie woont?

Groetjes, Gerry
Gebruikersavatar
Door Hitam
#52211
Dier en Zorg is de enige betrouwbare. De andere habben allemaal onverwachte uitsluitingen. Er is er een daar staat in de polis een hele lijst van allemaal organen die verzekerd zijn. Staat wel heel goed, alleen de organen die het vaakst klachten geven staan er niet bij. Heel listig. Ik heb me altijd afgevraagd of dat allemaal maar mag. Ik vind het erg op bedriegen lijken.

Of je betaald jarenlang premie, dan wordt je hond 9 jaar en blijkt hij ineens niet meer verzekerd.

Of ze gaan failliet en dan moet je maar afwachten of zie nog iets betalen, of ze gaan gewoon ineens heel moeilijk doen over uitkeren. Ik heb het allemaal al meegemaakt.
Dier en Zorg is duidelijk over wat het wel en niet verzekerd en keert ook uit, tenzij je dierenarts onderzoek laat doen wat volgens hun nutteloos is. Dan kunnen ze nog wel eens moeilijk doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door