Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#628643
danielle1980 schreef: inmiddels ben ik tijdje terug weer bij roswitha geweest, mins dr oog kwam weer prut uit na een paar weken.
ze moest op 2 zalven en de traanfunctie werd gemeten opnieuw, die was niet goed meer. :'(

maar ook na die zalven is t niet goed. :'( :'(

minx houd dr witte oog weer dicht en uit beide ogen komt weer prut.
ze heeft weer net zo last als voor de operatie, ook komen er weer haartjes in oog lijkt t :'(
ik ben enorm teleurgesteld.
dinsdag de 19de moet ik weer terug, maar ik zie t niet zo zitten meer hoor.
minx heeft gewoon last ervan ondanks de operatie  :'(

heeft iemand misschien tips. :-\
Geen tips :-\

Wel heel erg balen voor jullie. Veel sterkte met het meissie maar weer :-*
#628662
conleeuw schreef: bah, dat is balen, ik kan geen tips bedenken.... als er echt haartjes op de oog komt denk ik dat je niet veel anders kan dan laten opereren :( sterkte ermee
ja maar dat heb ik dus al gedaan en daar baal ik van. >:(
na de operatie zou alles goed komen met t oog had ze gezegt.

ten eerste is minx heeeel slecht met narcose, vorige keer was ik op vd zenuwen. :-[
en ten 2de ze hebben t oog echt n heel stuk geopereerd, dus weet niet of t nog meer kan. :-\
ten 3de het is echt heel duur, ik kan dat nu gewoon eigenlijk niet missen met die verhuizing. :(
maar ja als t moet dan ga ik er weer over denken.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 07 sep 2006, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#628695
danielle1980 schreef: ja maar dat heb ik dus al gedaan en daar baal ik van. >:(
na de operatie zou alles goed komen met t oog had ze gezegt.

ten eerste is minx heeeel slecht met narcose, vorige keer was ik op vd zenuwen. :-[
en ten 2de ze hebben t oog echt n heel stuk geopereerd, dus weet niet of t nog meer kan. :-\
ten 3de het is echt heel duur, ik kan dat nu gewoon eigenlijk niet missen met die verhuizing. :(
maar ja als t moet dan ga ik er weer over denken.
ja ik snap dat het niet meevalt, kan jij zelf wel zien of er nu wel of geen haartje met haar oog in aanraking komt? Meestal kunnen ze al tijdens de ingreep heel goed zien of het wel of niet gelukt is,  een enkele keer is het helaas zo dat het niet helemaal de wenselijke effect heeft, ik zou toch met de da in gesprek gaan,alleen die kan met alle zekerheid zeggen wat er precies aan de hand is, en wat de mogelijke oplossing zou moeten zijn. Ik vindt het erug sneu voor jou hoor,  en voor minx natuurlijk ook. balen
#628801
conleeuw schreef: ja ik snap dat het niet meevalt, kan jij zelf wel zien of er nu wel of geen haartje met haar oog in aanraking komt? Meestal kunnen ze al tijdens de ingreep heel goed zien of het wel of niet gelukt is,  een enkele keer is het helaas zo dat het niet helemaal de wenselijke effect heeft, ik zou toch met de da in gesprek gaan,alleen die kan met alle zekerheid zeggen wat er precies aan de hand is, en wat de mogelijke oplossing zou moeten zijn. Ik vindt het erug sneu voor jou hoor,  en voor minx natuurlijk ook. balen
om t echt goed te zien moet je volgens mij zo'n speciale lamp hebben. :-\
echter bij t andere ooglid die ook geopereerd is kun je goed zien dat t mooi staat. :D
bij de witte gaat t weer naar binnen toe en daar zitten die haartjes bij t oograndje en dus tegen t oog aan ( bij dr bruine oog zitten er geen haartjes op die rand  :-\ )
ik heb nu al tig keer minx dr oog bekeken in tl licht. :-[
ook kan ik nu zien dat t vlies daar weer geirriteerd is en de blauwe gloed zit daar weer. :(
de operatie was gelukt zei ze toen we voor controle waren, maar die haartjes zitten gewoon te dicht bij t oog lijkt mij. :-\
t kan ook zijn dat t bv door te weinig traanproductie of allergie meer naar binnen gaat omdat minx met dr oog gaat knijpen.
dat weet ik niet, wel weet ik dat er costant prut uit komt, hij constant nat is en ze m vooral s ochtends heel erg dichthoud en zeker heel veel meer dicht dan de bruine.

minx word nu ook zo moe van t druppelen, wat eerst zonder problemen ging. :'(
nu rent ze weg en gaat in een hoekje zitten, als ik dr onder commando op dr stoel laat zitten zit ze helemaal te bibberen :'(
#628807
nou als je zie dat de haartjes in aanraking met haar oog komt, dan kan jij je klok er op gelijk zetten dat het niet helemaal gelukt is..... dan wordt het toch weer naar de dierenarts. Erg jammer hoor, ik begrijp ook dat de hond het helemaal zat wordt al dat gedruppel, het doet nog pijn ook, dus ...... hoepel maar op met je tubetje voor in mijn oog >:( :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door