Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lafje
#582140
.....bij een DA drogist van ABC dophilus. Iemand hier bekend mee? Het was aardig aan de prijs, maar zou graag willen weten of mijn hond dat "zomaar" mag hebben.
Anders: wat voor merk kan ik het beste aanschaffen en waar koop ik dat?

Groetjes, Linda
Door Lizzy
#582165
Volgens mij is ABC dophilus van Solgar. Toch? Ja, erg goed merk. Maar duur.... Je mag dit zeker aan je hond geven om de darmflora te verbeteren. Of voor na een AB kuur. Ik geef ook regelmatig 'zomaar' probiotica.

Ja, het merk is dus duur en er zijn wel goedkopere merken. Akropharma is wat goedkoper. Ik denk dat Protexin (van de DA) net zo duur is). Die van de Tuinen is ook goedkoper, maar niet schreeuwend goedkoper.
Door Lafje
#582211
Goed, ga ik dat even halen, de pot was vrij groot, dus ik neem aan dat je er een poos mee kunt doen!
Bedankt voor je reactie! :)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lafje op ma 03 jul 2006, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lafje
#583093
Nog even een vraag: hoe vaak/hoe lang moet ik de probiotica gaan geven? Er staat op voor zuigelingen een halve theelepel per dag, voor een hond van 68 cm. geldt 1 hele theelepel?
Moet dat een paar dagen achter elkaar, een week, weken, moet ik de hele pot opmaken? :o Het gaat nu goed met de ontlasting, alleen 's avonds wel eens dun. (heb nog geen probitica gebruikt)

Groetjes, Linda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door