Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#55319
[zilverwater blijkt oook voor oorontstekingen prima te helpen ;)

Gebruik voro van alles en nog wat zilverwater maar kan je het ook in het oord druppelen??? Zo ja hoeveel druppels dan per oor???
alvast bedankt
alma
Gebruikersavatar
Door Sonja
#55341
balupa schreef: Ik bedoelde grappig dat de fokker dat dacht en over gapen gewoon in het algemeen ;D
Ja, dat had ik wel begrepen, hoor ;)
Ik wilde alleen maar aangeven dat ze mijn hond gelukkig eerder voor ADHD-hond verslijten dan voor lui.
Maar toch vreemd dat de fokker, die zelf met de moeder van mijn hond op hoog niveau heeft gepresteerd in de africhting, dit gedrag kennelijk niet wist te plaatsen. Hij vond het maar vreemd, zei hij. En hij had hetzelfde gedrag ook al gezien bij een nestbroertje van Nena.
Door ~anna~
#55354
Sonja schreef:

Ja, dat had ik wel begrepen, hoor ;)
Ik wilde alleen maar aangeven dat ze mijn hond gelukkig eerder voor ADHD-hond verslijten dan voor lui.
Maar toch vreemd dat de fokker, die zelf met de moeder van mijn hond op hoog niveau heeft gepresteerd in de africhting, dit gedrag kennelijk niet wist te plaatsen. Hij vond het maar vreemd, zei hij. En hij had hetzelfde gedrag ook al gezien bij een nestbroertje van Nena.
Fokkers 8) :P zitten er wel vaker naast ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#55726
balupa schreef: Fokkers 8) :P zitten er wel vaker naast ;D
Ja, of africhters, die zitten er soms ook wel eens naast ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door