Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#581937
ooit vindt jij ergens de rolletjes, mischien dan al totaal onherkenbaar ;D ;D zo was ik een paar oorbellen kwijt, mijn reu Bobby was de suspect!!! ik heb poepcontrole gedaan, daar zal ik maar niet verder over vertellen, toen ik uiteindelijk weer een keertje goed onder mijn bed ging stofzuigen zag ik wat blinken... het blinkende object heb ik opgepakt, bestudeerd, nogmaals goed gekeken, en ja hoor, het was toch echt gemangelde drie kleuren goud :o hij had het niet opgegeten, alleen verminkt, had ik toch niets meer aan, ik heb het maar ceremonieel opgezogen 8) en Bobby, was zich van geen kwaad bewust natuurlijk ;D
Door Tineke *
#582105
Ik denk dat ALS ze het hebben opgegeten het allemaal verteerd in de maag.De lijm en het kartonnen hulsje lossen vanzelf op.En de strip van lijm ontdaan kan denk ik ook geen kwaad meer.

Tineke
Door 202Spots
#582114
Tineke * schreef: Ik denk dat ALS ze het hebben opgegeten het allemaal verteerd in de maag.De lijm en het kartonnen hulsje lossen vanzelf op.En de strip van lijm ontdaan kan denk ik ook geen kwaad meer.
Tineke
Sorry..maar wanneer er hier papieren servetten zijn opgevreten,dan is dat papier echt niet verteerd wanneer het er van achteren uitkomt! 8)

De kleefspul wat op de strip zit,kan trouwens ook nog iets van vergifspul er in hebben, dus ik hoop dat de vliegenstrip ergens anders gevonden word!
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 03 jul 2006, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Erna
#582122
202spots schreef:
De kleefspul wat op de strip zit,kan trouwens ook nog iets van vergifspul er in hebben, dus ik hoop dat de vliegenstrip ergens anders gevonden word!
De strips waren gegarandeerd gifvrij. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk. In het verteren geloof ik ook niet hoor maar we zijn nu bijna 3 volle dagen verder en alle honden zijn nog net zo fit als als normaal. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze niets opgegeten hebben.

Neemt niet weg dat ik die strips alsnog heel graag wil vinden.
Door 202Spots
#582126
Erna schreef: De strips waren gegarandeerd gifvrij. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk. In het verteren geloof ik ook niet hoor maar we zijn nu bijna 3 volle dagen verder en alle honden zijn nog net zo fit als als normaal. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze niets opgegeten hebben.
Neemt niet weg dat ik die strips alsnog heel graag wil vinden.
In ieder geval gifvrij is goed! ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#582354
Erna schreef: De strips waren gegarandeerd gifvrij. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk. In het verteren geloof ik ook niet hoor maar we zijn nu bijna 3 volle dagen verder en alle honden zijn nog net zo fit als als normaal. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze niets opgegeten hebben.

Neemt niet weg dat ik die strips alsnog heel graag wil vinden.
Ik denk ook niet dat ze op zijn en je zult ze vast nog wel een keer tegenkomen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door