Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danja
#571833
Hallo, ik heb me verdiept in goudacupuntuur. En het antwoordt was snel daar. 13 juli heb ik een afspraak in Kamen bij dhr Schulze.
Hopelijk heeft Danja minder pijn aan haar Luxatie knie waardoor na de operatie artrose is ontstaan. Heb veel positieve berichten gehad en erover gelezen. Dit is voor Danja het laatste middel wat ik haar kan geven, want ze moet met alles rustig doen, maar de kilte en de nattigheid helpt helemaal niet. En loopt ze weer steeds op drie benen, ben net zo terug bij af, als voor de operatie.
Heb vandaag haar rontgenfoto's opgestuurt en woensdag belt dhr Schulze,z ij dacht dat het haar kruisbanden konden zijn, maar dat denk ik niet, dan moeten ze nu zo'n beetje gescheurt zijn.
Ben benieuwt hoe het allemaal verloopt, wil er ook bij blijven tot het allemaal achter de rug is.

Groetjes Anneke
Door Femke
#571845
Nou ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat het een succes wordt en dat de operatie slaagt.
Hier op BP heeft ook een aantal mensen goudacupunctuur laten doen, kijk maar eens bij alternatieve geneeswijzen.

Ik duim voor jullie ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door