Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#586972
Brutus en Pinkel hebben beide Cauda Equina. En beide krijgen (wanneer ze last hebben) Gnaphalium polycephalum. Zelf gebruik ik het ook, bij mijn onderrugpijnen. En ik zweer erbij. Gnaphalium polycephalum was ook onderdeel van Spiroflor druppels van VSM. Helaas maken ze dat niet meer, bij VSM. En zul je dus Gnaphalium polycephalum bij de apotheek moeten bestellen. Ik gebruik zelf de potentie D3. Gnaphalium Pentarkan vsn VSM wordt ook niet meer gemaakt. Ik heb laatst nog 2 flesjes besteld bij Atjo en hij had er gelukkig nog een paar staan. Mocht je de Pentarkan willen hebben: dan zou je Atjo dus kunnen vragen.
Door petrap
#586998
Lizzy schreef: Brutus en Pinkel hebben beide Cauda Equina. En beide krijgen (wanneer ze last hebben) Gnaphalium polycephalum. Zelf gebruik ik het ook, bij mijn onderrugpijnen. En ik zweer erbij. Gnaphalium polycephalum was ook onderdeel van Spiroflor druppels van VSM. Helaas maken ze dat niet meer, bij VSM. En zul je dus Gnaphalium polycephalum bij de apotheek moeten bestellen. Ik gebruik zelf de potentie D3. Gnaphalium Pentarkan vsn VSM wordt ook niet meer gemaakt. Ik heb laatst nog 2 flesjes besteld bij Atjo en hij had er gelukkig nog een paar staan. Mocht je de Pentarkan willen hebben: dan zou je Atjo dus kunnen vragen.
Ik heb gelijk een mailtje gestuurd :). Wat is overigens het verschil tussen de Gnaphalium Pentarkan en de Gnaphalium polycephalum? Het viel me op dat de aanbevolen verdunning zo laag is: D2 (volgens het boek van Westerhuis).
Door Lizzy
#587003
petrap schreef: Ik heb gelijk een mailtje gestuurd :). Wat is overigens het verschil tussen de Gnaphalium Pentarkan en de Gnaphalium polycephalum? Het viel me op dat de aanbevolen verdunning zo laag is: D2 (volgens het boek van Westerhuis).
Ja, de potentie is inderdaad laag. Ook in middelen waar Ghaphalium in zit (zoals Spiroflor dus, daar zit D3 in). Pentarkan bevat ook Phytolacca decandra, Cimicifuga racemosa, Kalium carbonicum en Rhus Tox.
Door petrap
#588123
De assistente stuurt 2 flesjes op. Ze betrekken het middel tegenwoordig uit Duitsland, dus levering is geen probleem.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door