Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#563658
Hebben de nollebakkers ook altijd als ik een teek heb verwijderd,gaat na een tijdje vanzelf weer weg ;)
Heeft niets met een kop wat achter blijft te maken dus maak je geen zorgen,wel altijd even de beet behandelen met tea-trea of alcohol.
Door Femke
#563947
truus- schreef: Bedankt, maar ga toch langs de dieren arts want zoals het er nu naar uitziet naar veel gespeur zit er toch ook nog een bruin pitje in het bultje. Misschien wel de kop?
dat kan, maar dan nog zou ik even afwachten en het wondje goed in de gaten houden. 't zweert er vanzelf wel uit ;)
De da kan daar ook niet veel aan doen
Door tieneke
#564097
truus- schreef: Bedankt, maar ga toch langs de dieren arts want zoals het er nu naar uitziet naar veel gespeur zit er toch ook nog een bruin pitje in het bultje. Misschien wel de kop?
Zonde van je geheeeeld!!!
Tinus had gisteravond weer een teek die er VOLLEDIG uit is en raad eens?
Er zit weer een bultje ;)
Die Da lacht zich rot ;D ;D ;D
Door Truus
#565093
truus- schreef: Er zit toch echt heel duidelijk een bruin pitje in en dat bevalt me niet. Zonde van mijn geld of niet ik ga ff langs
Dat zal het achtergebleven kopje zijn, het zweert er gewoon uit over het algemeen en anders deppen met biotexgroen zodat het week wordt, dan kan je het er zo uitkrijgen. Ik zou er even niks aan doen.
Door Suzanne
#566362
Hoihoi,
Op zich is het inderdaad normaal dat er een paar dagen 'iets' zichtbaar blijft als een bultje, wat rood ofzo. Op zich niets om je zorgen om te maken.

Maar, als je het niet vertrouwd is het altijd beter even langs de da te gaan. Liever een keer te veel dan een keer te weinig. Niet dat je voor 'elke dwarszittende scheet' naar de da moet hollen ;-) maar als je het niet vertrouwd is het een goed idee om wel te gaan. Al was 't maar voor je eigen gemoedsrust. Nou, dan kost dat maar geld! ;-)

(Mijn persoonlijke mening. Haal eruit wat je kunt gebruiken, negeer de rest...)

Liefs,
Suzanne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door