Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sennaruby
#552964
Arme Ruby heeft vandaag al zes keer vies, wit slijm gebraakt. Vanmorgen heeft ze gewoon gegeten, maar vanmiddag voelde ze zich niet lekker, braakte toen voor het eerst echt slijmerig wit. Ze wilde ook niets eten, terwijl ze anders gek is op eten, vooral een lekker kippenbout... Ze heeft geen koorts, maar ze heeft nu dus al zes keer overgegeven... Wat zou dit kunnen zijn? Het lijkt niet op gal, het is echt slijmerig.

Groetjes,

Fieke
Laatst gewijzigd door Sennaruby op vr 19 mei 2006, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#553163
Is het niks als een beetje slijm? Ik vind dit soort dingen altijd eng.... Bij maagtorsies wordt er ook alleen wat wit slijm of niks gekotst dus ik hield haar met argusogen in de gaten en desnoods even naar de DA!
Door Sennaruby
#553181
Bedankt voor je reactie, Lizzy. Ik dacht daar ook al meteen aan... Ik houd haar nog steeds met argusogen in de gaten, maar gelukkig lijkt het nu beter te gaan. Ze kijkt weer wat helderder uit haar ogen en krijgt weer een beetje trek, gelukkig. Hopelijk was het vals alarm en heeft ze (weer eens) iets vies opgepikt op straat.

Groetjes,

Fieke
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door