Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Oso-Bayou
#547921
Ik hoop dat het een vetbult is, zal duimen.

Fijn dat jullie Bas zo controleren en onzekerheid uit de weg gaan door de bult te laten onderzoeken.

Mickey
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#548054
Ja dat gebeurd zonder verdoving; is ook echt niet nodig hoor. De naald is weliswaar een beetje dik maar Bas heeft geen krimp gegeven en gaat gewoon door met waar die mee bezig was; kwispelen en kusjes uitdelen ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#548065
Ivonne schreef: Ja dat gebeurd zonder verdoving; is ook echt niet nodig hoor. De naald is weliswaar een beetje dik maar Bas heeft geen krimp gegeven en gaat gewoon door met waar die mee bezig was; kwispelen en kusjes uitdelen ;D
Oké bedankt! :) Goed om te weten dat je hond dan geen extra troep in z'n lichaam krijgt.

Denk dat Gitte op dezelfde manier als Bas zou reageren, kwispelen en vrolijk zijn, Fedor zal denk ik wel heftig gaan gillen ::), maar dat is ook geen stoere hond, duidelijk een herder hè? ;D
Laatst gewijzigd door Nitus op vr 12 mei 2006, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#548068
Nitus schreef: Oké bedankt! :) Goed om te weten dat je hond dan geen extra troep in z'n lichaam krijgt.

Denk dat Gitte op dezelfde manier als Bas zou reageren, kwispelen en vrolijk zijn, Fedor zal denk ik wel heftig gaan gillen ::), maar dat is ook geen stoere hond, duidelijk een herder hè? ;D
Herders zijn mietjes...Kuma piept al bij een prikje. Terwijl Sicco bij Balou in zijn eentje bloed af kan nemen. Ze blijft zelf zitten en geeft een pootje.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#548093
Nou, als met al dat geduim die uitslag toch niet goed is dan heeft het daar in ieder geval niet aan gelegen ;D ;D

Wel leuk hoor; ik maak er op zich nu niet echt zorgen over maar heeeeel af en toe denk ik "het zal toch niet....."
Door Femke
#548224
Ivonne schreef: Ja dat gebeurd zonder verdoving; is ook echt niet nodig hoor. De naald is weliswaar een beetje dik maar Bas heeft geen krimp gegeven en gaat gewoon door met waar die mee bezig was; kwispelen en kusjes uitdelen ;D

hihi de schat :-* :-*

ik duim ook hoor ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#548359
Ivonne schreef: Ja dat gebeurd zonder verdoving; is ook echt niet nodig hoor. De naald is weliswaar een beetje dik maar Bas heeft geen krimp gegeven en gaat gewoon door met waar die mee bezig was; kwispelen en kusjes uitdelen ;D


Wat is het ook een lieverd zeg. :-*
Toen van Barney een biopt genomen moest worden van zijn milt en lever lag hij ook rustig op zijn rug en zijn staart maar kwispelen. Wat hebben we toch een stoere knullen he.
#550594
Ivonne schreef: Zojuist belde de DA met het positieve nieuws dat het deze keer een doodgewone vetbult is.......

Trek de Champagne maar open en drink er een van mij!
Supergoed nieuws! :D :D
Toch wel een opluchting he.
Geef Bas maar een lekkere knuffel!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door